مهترین معیارها در انتخاب سرامیک بین کابینتی

تفاوت سرامیک بین کابینتی با سایر سرامیک‌ها چیست؟ و مهترین معیارها در انتخاب سرامیک بین کابینتی چیست؟

در واقع این نوع کاشی و سرامیک یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر زیبایی آشپزخانه است. هنگام طراحی یا بازسازی آشپزخانه منزل خود، به راحتی می‌توانید با انتخاب نوع طرح سرامیک بین کابینتی، ظاهری منحصر به فرد به آشپزخانه خود ببخشید. انتخاب بهترین سرامیک بین کابینتی مناسب برای طراحی آشپزخانه می‌تواند زیبایی کابینت انتخابی را نیز دو چندان کند.
برای اینکه آشپزخانه منزل شما از همه نظر هماهنگ و زیبا به نظر برسد، علاوه بر سرامیک بین کابینتی باید به رنگ کابینت‌ها، لوازم آشپزخانه و رنگ و طرح سرامیک کف نیز توجه کنید.

نوع سرامیک بین کابینتی از نوع کاشی یا سرامیک است که به عنوان کاشی آشپزخانه استفاده می‌شود اما به دلیل جنبه‌های تزئینی و زیبایی که دارد بیشتر مورد پسند است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مرحله کابینت‌سازی و ساخت آشپزخانه به آن توجه می‌شود این است که مقاومت و کیفیت این مدل کاشی بیشتر است زیرا این کاشی‌ها بیشتر در معرض کثیفی و آلودگی قرار دارند، بنابراین ذرات روغن و آلودگی به راحتی پاک می‌شوند.

روی دیوار پشت سینک، پشت اجاق گاز، بین دو ردیف کابینت بالا و پایین تمام این قسمت‌ها در معرض تماس و کثیفی بیشتری قرار دارند و احتمال کثیف شدن آن‌ها بیشتر است، بنابراین هر چه سرامیک بین کابینتی با کیفیت تر باشد، نگهداری و نظافت آشپزخانه راحت تر خواهد بود.

کاشی بین کابینتی سرامیکی

یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین نوع کاشی‌ها، کاشی بین کابینتی می‌باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی صنعت کاشی و سرامیک، با جنبه‌های مختلفی از این کاشی‌ها مواجه می‌شویم. کاشی عملکردهای زیادی دارد که مهمترین آن‌ها مقاومت بالا در برابر حرارت، ضربه و مواد شوینده است. قیمت این نوع کاشی‌ها ارزان و کاربردی است، به سرعت نصب می‌شوند و عمر مفید بالایی دارند.

 

مهترین معیارها در انتخاب سرامیک بین کابینتی

 

کاشی بین کابینتی پرسلان

نوع پیشرفته سرامیک، کاشی پرسلان است. این کاشی‌ها متراکم‌تر، زیباتر و بادوام تر از مدل‌های دیگر هستند. علاوه بر زیبایی، نصب و نگهداری آسان، مقاومت بالا در برابر رطوبت و سایش و قیمت مناسب از مزایای کاشی بین کابینتی پرسلان است، همچنین از مزایای سرامیک بین کابینتی پرسلان دارای ویژگی شستشو و نظافت راحت و مقاومت بالای کاشی در برابر ضربه و حرارت می‌باشد.

 

مهترین معیارها در انتخاب سرامیک بین کابینتی

 

انتخاب طرح و رنگ سرامیک بین کابینتی

تنوع رنگ‌ و طرح‌ سرامیک بین کابینتی بیشتر از سرامیک‌های معمولی است. کاشی‌های آشپزخانه عمدتاً از طرح‌های ساده و رنگ‌های ملایم انتخاب می‌شوند، زیرا فضای وسیع‌تری را پوشش می‌دهند، بنابراین نباید شلوغی و حواس مخاطب را پرت کند، اما از آنجایی که کاشی‌های بین کابینتی فضای نسبتاً کوچکی را پوشش می‌دهند، طیف انتخاب وسیع‌تری در کاشی‌های آشپزخانه داریم. رنگ‌ها و مدل‌های متناسب، هر چه بودجه بیشتر می‌شود با انتخاب‌های بیشتری روبرو می‌شویم.

بنابراین به‌دلیل اینکه بیشتر زمان خانم‌ها مخصوصاً خانم‌های ایرانی به‌دلیل علاقه به آشپزی در آشپزخانه می‌گذرد، پس در انتخاب متریال‌های آشپزخانه باید دقت و سلیقه بیشتری را صرف کرد. در فروشگاه اینترنتی فلورا استیل انواع سرامیک‌های بین کابینتی موجود می‌باشد که به راحتی نسبت با مدل آشپزخانه منزل خود می‌توانید انتخاب کنید. همچنین درصورت وجود هرگونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر با درخواستتان کارشناسان فلورا استیل با شما در ارتباط خواهند بود.