در مقالات قبلی که در پایین صفحه لینک آن ها را برایتان آورده ایم در مورد بهترین کف پوش کف منازل صحبت کرده ایم و مطالب بسیاری نوشته ایم که بهترین کف پوش کف سرامیک است. چرا که هم از مقاومت خوبی بر خوردار است و قابلیت شستشو دارد.

اما شاید طرح های سرامیک برای خیلی افراد جذابیت نداشته باشد و تصور کنند با وسایل و لوازم منزلشان هم خوانی ندارد. این افراد ممکن است به سراغ انتخاب دیگر کف پوش ها بروند که طرح چوب داشته باشند و بخواهند با استفاده از طرح چوب فضای منزل را گرم تر کنند و هماهنگی بیشتری بین کف و مبلمان به وجود آورند.

اما مشکلی که وجود دارد کف پوش های چوبی قابلیت شستشو ندارند و نمی توان برای تمیز کردن آنها از آب استفاده کرد و همچنین قیمت کف پوش های چوبی نسبت به سرامیک بسیار بالاتر است. با ما باشید تا شما را با سرامیک ایفا سرام طرح لمینیت آشنا کنیم. محصولی جدید و پر طرفدار از شرکت ایفا سرام.

سرامیک رنگ روشن

سرامیک طرح لمینیت روشن

[accordion title=”سوالات متداول”]

[accordion-item title=”

آیا کف پوش های چوبی قابلیت شستشو دارند؟”]

خیر کف پوش های چوبی نسبت به رطوبت مقاوم نیستند و اگر رطوبت به پشت آنها نفوذ کند باعث خرابی و باد کردن آن قسمت کف پوش میشود. البته چند وقتی است که زیر کف پوش های چوبی یک عایق قرار میدهند که هم از اتلاف انرژی جلوگیری میکند و هم رطوبت را جذب میکند و اگر آب روی کف پوش ریخت اجازه نمیدهد رطوبت باعث خرابی شود.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”

قیمت کف پوش چوبی نسبت به سرامیک چگونه است؟”]

کف پوش های چوبی نسبت به سرامیک ها قیمت بیشتری دارند چرا که متریال استفاده شده در آنها چوب است و مسلما چوب قیمت بالاتری نسبت به سرامیک دارد. به علت قیمت مناسب سرامیک طرح لمینیت این کالا بسیار طرفدار دارد. چرا که شما با کمترین هزینه می توانید به نتیجه دلخواهتان برسید و کف منزل را با سایر لوازم ست کنید.

[/accordion-item]

[accordion-item title=”

آیا از سرامیک طرح لمینیت می توان به عنوان دیوار پوش استفاده کرد؟”]

سرامیک طرح لمینیت مانند سایر سرامیک های موجود در بازار است و می توان از آنها برای پوشاندن دیوار هم استفاده کرد. اما به علت طرح چوب بودن این سرامیک شاید خیلی جذاب نباشد که کل دیوار را با این نوع سرامیک بپوشانید و بهتر است از طرح های لمینیت با سایر طرح های موجود به صورت ترکیبی استفاده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر کل دیوارها و کف را با سرامیک ایفا سرام طرح لمینیت پوشش دهید زیبایی و جذابیت خود را از دست میدهد و فضای شما یکنواخت میشود. پس بهتر است از این محصول بصورت ترکیبی استفاده کنید.

[/accordion-item]

[/accordion]

سرامیک طرح لمینیت

امروزه استفاده از چوب در دکوراسیون منزل بسیار رواج یافته چرا که بیشتر لوازم منزل در ساختار خود چوب دارند و افراد ترجیح میدهند اگر از کف پوش یا کناف استفاده میکنند با سایر لوازم چوبی منزل هماهنگ باشد. به همین علت به سراغ کف پوش های چوبی میروند. اما به علت محدودیت هایی که در استفاده از کف پوش های چوبی وجود دارد، افراد خیلی زود از انتخاب این نوع کف پوش ها پشیمان میشوند.

کارخانه ها و کمپانی های کاشی و سرامیک سازی به دنبال این خواسته افراد اقدام به تولید طرح جدیدی از سرامیک کرده اند که به آن سرامیک طرح لمینیت گفته میشود. این محصول بسیار مورد توجه افرادی قرار گرفت که از طرح های قدیمی سرامیک ها خسته شده بودند و به دنبال محصولی بودند که علاوه بر دارا بودن طرح چوب قابلیت شستشو داشته باشند.

شرکت ایفا سرام نیز به سلیقه این افراد توجه ویژه ای کرده و اقدام به تولید سرامیک طرح لمینیت کرده است. این سرامیک تمام خصوصیات سرامیک های دیگر دارد، و تفاوت آن در طرح و رنگ های آن است.

سرامیک لمینیت تیره

رنگ تیره سرامیک لمینیت

انواع سرامیک طرح لمینیت

سرامیک ایفا سرام طرح لمینیت الهام گرفته از بافت چوب است. و در طراحی آن سعی شده طرح چوب هایی که کف پوش چوبی آن در بازار موجود است اعمال شود. متفاوت بودن رنگ و طرح سرامیک مدل لمینیت باعث میشود سلیقه طیف وسیعی از افراد پاسخ داده شود. چرا که بعضی افراد با توجه به لوازم و سایر دکوراسیون منزل دوست دارند از سرامیک طرح لمینیت رنگ روشن استفاده کنند.

عده ای دیگر سرامیک لمینیت رنگ تیره را می پسندند، یا چون سایر لوازم منزل آنها و یا کاغذ دیواری رنگ روشن دارد ترجیح میدهند سرامیک کف منزل رنگ تیره داشته باشد که تضاد به وجود بیاید و فضا خانه از یک رنگی خارج شود.

سرامیک طرح لمینیت در طرح های مختلف و رنگ های گوناگونی وجود دارد و این بستگی به شما و دکوراسیون شما دارد که کدام نوع را انتخاب کنید. البته پیشنهاد ما این است که در انتخاب سرامیک مناسب از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید و به تنهایی اقدام به انتخاب نکنید.

زیرا ممکن است بعضی طرح و رنگ ها به تنهایی جذاب و زیبا باشند اما در کنار سایر وسایل و کاغذ دیواری شما جلوه خوب و تاثیر گذاری نداشته باشد، و توجه داشته باشید که تعویض سرامیک کف بسیار هزینه بر و سخت است. پس در انتخاب اولیه نهایت دقت را به خرج دهید.

سرامیک طرح چوب طوسی

سرامیک طوسی طرح چوب

ابعاد سرامیک طرح لمینیت

شاید این سوال برای شما پیش آید که سایز سرامیک های طرح لمینیت چقدر است و آیا ظاهری زشت به فضای شما نمیدهد. جالب است بدانید سایز سرامیک های طرح لمینیت دقیقا اندازه پارکت است. به همین جهت ظاهر فضای شما به شدت زیبا است و دقیقا زیبایی پارکت را دارد. البته قیمت این متریال از پارکت بسیار کمتر است و از نظر اقتصادی بسیار با صرفه است.

سخن آخر

سرامیک ایفا سرام طرح لمینیت یکی از جدید ترین متریال های موجود در بازار است که می تواند جایگزین کف پوش های چوبی باشد و از طرفی ویژگی های سرامیک را دارد و قابل شستشو است و مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارد.

 

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

سرامیک کف ایفا سرام

 

سرامیک ایفا سرام

 

مدل سرامیک آشپزخانه