پشتیبانی فروش

پشتیبانی فروش

ارسال سراسر کشور

ارسال در کمترین زمان ممکن

ارسال به سراسر کشور

سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت با زیبایی خاصی که به کف ساختمان می‌بخشد، باعث پر فروش شدن این محصول شده است. آیا شما هم علاقه زیادی به زیباتر شدن خانه خود دارید؟ اگر از آن دسته از افراد هستید که به خانه اهمیت زیادی می‌دهند این مقاله را از دست ندهید تا انواع سرامیک طرح چوب را برای شما معرفی کنیم. حتما این نکته را در نظر بگیرید که سراميك طرح پاركت را هم در فضای اداری و هم منازل می‌توانید استفاده کنید و هیچ محدودی برای به کارگیری ندارد.

سرامیک پارکتی چیست؟

قبل از اینکه به سراغ انواع مختلف این محصول برویم، با هم به بررسی ماهیت این کالا بپردازیم.
سرامیک ها نسبت به محصولات چوب هزینه کمتری دارند و پاک کردن آنها هم راحت تر است، اما تفاوت اینجاست که اگر دوست دارید ظاهر خانه تان پارکت چوبی باشد اما همچنان از جنس سرامیک است، می توانید به سراغ گزینه ای به نام کاشی طرح پارکت بروید.
این محصولات با هزینه به نسبت کمتر می توانند به عنوان یک کفپوش شیک و فوق العاده در دکوراسیون داخلی هر خانه ای بدرخشند.
ظاهر این محصول به اندازه ای شبیه به چوب طبیعی است که تا سرامیک را از نزدیک لمس نکنید، متوجه تفاوت خاص آن نخواهید شد. این نوع سرامیک طرح پارکتی محبوبیت زیادی در خانه های ایرانی و حتی دفاتر اداری پیدا کرده است و به انتخاب اول بسیاری از مشتریان تبدیل شده است.
برای دیدن قیمت کاشی استخری کلیک کنید.
در اصل لایه چوبی روی این محصولات کشیده می شود که حتی به راحتی می توانید گره های طبیعی آن را روی این کالا ببینید. همین موضوع موجب طبیعی تر دیده شدن شکل ظاهری چوب این پارکت سرامیکی می شود.

کفپوش سرامیکی طرح پارکت در کجاها به کار می‌رود؟

سرامیک طرح پارکت چوبی را هم برای فضاهای اداری و تجاری می‌توان استفاده کرد. حتی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هم می‌توان به کار برد.

استفاده از این مدل سرامیک طرح پارکت در فضای خانه بدون هیچ محدودیتی همراه است. شما می توانید این محصول را در فضاهای مختلفی همانند آشپزخانه، حمام، پذیرایی، نشیمن، ناهارخوری و همین طور اتاق خواب مورد استفاده قرار دهید.

طرح ها و رنگ های متفاوتی از این جایگزین پارکت در بازار در حال حاضر موجود هستند که به شما کمک می کنند تنوع متفاوت تری را در اختیار داشته باشید و در نهایت با توجه به معیارهای خود نسبت به فضایی که دارید، محصول مناسبی تری را انتخاب نمایید.

با وجود اینکه افراد تمایل به خرید پارکت رنگ روشن دارند اما سرامیک طرح پارکت طوسی طرفداران زیادی دارد.

اما اگر از مزایای این محصول خبر ندارید قسمت بعد را حتما بخوانید.

مزایای کفپوش سرامیک طرح پارکت

انواع سرامیک طرح پارکت جدید مزایای بسیار زیادی دارد که باعث این موضوع است که بسیاری از مشتریان با سلیقه بی برو و برگرد دست به انتخاب این کالا بزنند.
مزایای این محصول:
  1. استحکام بسیار بالا
  2. مقاومت در برابر آب
  3. تمیزی بسیار آسان
  4. مناسب برای سبک های کلاسیک و مدرن
  5. استفاده در منازل و ادارات
  6. عدم ایجاد صدا در هنگام دویدن و راه رفتن
این نوع از کاشی سرامیک طرح پارکت در برخورد با آب نیز دچار آسیب نمی شوند و مقاومت بسیار خوبی نشان می دهند. پس می‌توانید با خیال راحت این محصولات را برای منزل یا هر مکان دیگری انتخاب کنید.
این موضوع را در رابطه با پارکت های چوبی نمی توانیم با قطعیت بیان کنیم. و ممکن است که مشکلاتی برای مشتریان عزیز بوجود بیاورد. به این دلیل سرامیک با طرح پارکت می تواند در شرایط مشابه مقاومت بسیار بالاتری را نسبت به دیگر محصولات پارکتی از خود نشان دهند.

معایب سرامیک طرح چوب کف

هر محصولی با هر عنوان و هر شرکت سازنده ای معایب و مزایای خاص خود را دارد. پس نمی‌توان گفت یک محصول صددرصد بی عیب است. در این بخش برای شما معایب این محصول را بررسی خواهیم کرد.

  • اگر بخواهیم صادقانه بگوییم طرح پارکت سرامیک در فصل سرما کمی ضعیف عمل می‌کند. این محصول می‌توانید سرمای کمی را به داخل خانه انتقال دهد. در چنین شرایطی افراد ترجیح می‌دهند که محصولات دیگری را انتخاب کنند که از نظر ما این عیب نمی‌تواند از مزایای سرامیک پارکت کم کند.
  • یکی دیگر از معایب سرامیک های طرح پارکت خیس شدن آنهاست. زمانی که این محصولات خیس می‌شوند و آب روی انها می‌ماند لیز می‌شوند و برای افراد سالمند و یا کودکان ممکن است خطرناک باشد. پس قبل از هر خریدی مزایا و معایب محصولات را بررسی کرده تا بعدا به مشکلات بزرگتری نخورید.
  • این سرامیک رنگ چوب ممکن است در مواقعی که ضربات شدیدی به آن وارد می‌شود ضعیف عمل کرده و شکننده باشد.

سرامیک طرح پارکت بدون بند

این نوع سرامیک به دلیل بدون بند بودن شباهت زیادی به نوع طرح پارکت دارد. این مدل هزینه اضافی بندکشی را ندارد. در واقع از طریق پودرهای مخصوص بندکشی آن‌ها انجام می‌شود.

برای دیدن سرامیک بین کابینتی کلیک کنید.

نحوه خرید اینترنتی سرامیک طرح پارکت

قیمت سرامیک طرح پارکت متری محاسبه می‌شود. در واقع بر اساس متر مربع قیمت را تخمین می‌زنند. قبل از خرید سرامیک کف طرح پارکت بهتر است که طرح های مختلف را ببینید و از مشاورین این حوزه اطلاعات کافی در مورد رنگ، جنس و… را بگیرید. اما برای خرید اینترنتی پارکت سرامیک طرح چوب می‌توانید از مشاورین و متخصصان فلورا استیل کمک بگیرید. اگر تمایل به برقراری ارتباط در واتس اپ دارید می‌توانید روی عکس زیر کلیک کنید.

قیمت سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح چوب قیمت های مختلفی را در سایت ها و فروشگاه های مختلف دارد. این قیمت ها براساس سایز، جنس و شرکت سازنده دسته بندی می‌شوند.
قیمت سرامیک طرح پارکت درجه یک مطمئنا بیشتر از مدل‌های با کیفیت پایینتر است.

نحوه نگهداری از سرامیک طرح پارکت کف

برعکس چیزی که معمولا ما درمورد پارکتها می‌شنویم، این محصولات مقاومت بسیار بالایی در برار خط و خش و همچنین ریخسته شدن مایعات دارند. نکته جالب نسبت به پارکت این است که با ریخته شدن مایعات مانند آب و .. سرامیک باید نخواهد کرد. پس در نتیجه نگهداری این محصولات خیلی راحتر از پارکتها است.

تنها موردی که در تمیز کردن این محصول باید در نظر بگیرید انتخاب مواد شوینده است. مواد شیمیایی اسیدی باعث از بین بردن دوغاب بین بندهای سرامیک می‌شود.

انواع سرامیک طرح پارکت

جمع بندی 
یکی از فاکتورهای مهم در طراحی و کارگذاری کف پوش ها, کیفیت این محصولات است. علاوه بر زیبایی ظاهری , باید محکم و با دوام و ضد آب هم باشد.
علاوه بر زیبایی, بسیار با کیفیت و مقاوم است. از آن جایی که این سرامیک ها بسیار شبیه به چوب می باشند, گزینه ی مناسبی برای افرادی است که به طرح چوب علاقه دارند.
همچنین این محصولات نسبت به پارکت چوبی کم هزینه تر هستند, از این رو با استفاده از این کالا می توان با هزینه کمتری, طراحی فوق العاده ای برای کف پوش ها و حتی دیوارها در دکوراسیون داخلی منزل انجام داد.
از آن جایی که چوب در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی وجود دارند, این محصولات خاص نیز در طرح های متفاوتی ساخته شده است.
برای دیدن کاشی آشپزخانه کلیک کنید.
شما می‌توانید با مشاورین فلورا استیل در تماس باشید تا بهترین گزینه را با کارشناسی منزل یا محیط کار شما پیشنهاد دهند.