همه ما معمولا تعداد دفعات زیادی به استخر رفته ایم و از شنا کردن در آن لذت برده ایم. حتما نظر شما را کاشی های کف استخر به خود جلب کرده اند. زیرا تحمل آن حجم از آب و رطوبت دائمی بسیار سخت است و مسلما هر نوع کاشی نمی تواند این کار را به درستی انجام دهد. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی کاشی استخری تکسرام بپردازیم.

جنس کاشی استخر

همانطور که در بالا گفته شد مرغوب بودن و جنس کاشی استخر بسیار مهم است زیرا اگر جنس کاشی مرغوب نباشد آب به راحتی به پشت آن نفوذ میکند. نفوذ آب به پشت کاشی باعث رشد باکتری و خراب شدن جلوه استخر میشود. به همین دلیل باید از بهترین و مرغوب ترین نوع کاشی استفاده شود. جنس کاشی استخر معمولا از چینی است. و اندکی با جنس دیگر کاشی ها متفاوت است.

استفاده از نوعی متریال اولیه خاص باعث میشود که این کاشی نسبت به سایر انواع کاشی مقاومت  بسیار بیشتری به رطوبت داشته باشد. پس اگر قصد خرید کاشی برای استخر منزل یا ویلای خود را دارید بهتر است به جنس آن دقت کنید و جنس آن را از فروشنده سوال کنید. چرا که اگر جنس کاشی استخر بسیار مهم است.

کاشی فضای باز

کاشی استخر فضای باز تکسرام

کاشی استخر فضای باز

همانطور که میدانید 2 نوع استخر داریم. استخر در فضای باز و به نوعی تابستانی و استخر در فضای بسته. شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که استخر در فضای باز در فصل زمستان چگونه از تغییرات دما محافظت میشود؟

کاشی استخر در فضای باز باید بسیار به تغییرات دما مقاوم باسد. زیرادر فصل های سرد دما به شدت کاهش میابد و ممکن است کاشی های استخر ترک خورده و یا حتی بشکنند.

علاوه بر مهم بودن مقاومت کاشی نسبت به تغییرات دما فردی که کاشی تکسرام را برای استخر نیز نصب میکند باید بسیار ماهر باشد تا بتواند این کار را به درستی انجام دهد و فضای لازم را برای انبساط و انقباض کاشی استخر در نظر گیرد تا به کاشی آسیبی نرسد.

پس در انتخاب و نصب کاشی استخر باید بسیار دقت کنید زیرا تعویض آن سخت خواهد بود. کاشی استخری تکسرام یکی از انواع بسیار با کیفیت کاشی برای استخر است. شرکت تکسرام با بهره گیری از بهترین نصاب ها همواره این اطمینان رابه شما میدهد که با گذشت زمان کاشی های استخر شما به مشکل بر نخورد.

محصول مرتبط: قیمت کاشی حمام

کاشی استخری

کاشی استخری طرح دار

کاشی استخری تکسرام طرح دار

دیدن استخر‌هایی که کف آن ها به کمک کاشی طراحی شده است بسیار جذاب و چشم نواز است. کارخانه های تولید کاشی استخری به تازگی کاشی هایی را طراحی و تولید کرده اند که شما با خرید آن ها می توانید کف استخر خود را تزئین کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

این طرح ها بر روی کاشی ها چاپ شده و به عبارتی مانند بازی پازل است و نصاب باید این کاشی ها را در جای مناسب خود نصب کند. چاپی بودن این طرح ها زیبایی و ظرافت کار شما را چند برابر میکند.

در گذشته این نوع از طراحی وجود نداشت و نصاب باید از کاشی های مختلف برای تزیین کف استخر استفاده میکرد. این نوع از کاشی کاری ظرافت چندانی نداشت و به همین دلیل کارخانه ها در پی تولید کاشی طرح دار بودند.

البته کاشی هایی استخری با طرح های گوناگون وجود دارد و شما می توانید طبق نیاز و علاقه خود انتخاب کنید که کدام یک از انواع آن را انتخاب کنید.

[accordion title=”سوالات متداول شما “]

[accordion-item title=”آیا کاشی استخری تکسرام فقط رنگ های طیف آبی را دارد؟”]

مسلما رنگ هایی مانند قرمز و یا سبز برای کف استخر جلوه ای زیبا ندارد. به همین دلیل بیشتر تولید کنندگان کاشی استخری از جمله کارخانه تکسرام این نوع کاشی ها را با طیف رنگی آبی تولید میکنند.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”نصب کاشی استخری با چه متریالی صورت میگیرد؟”]

برای نصب کاشی استخر از ملات سیمان استفاده  میکنند و از چسب استفاده نمیکنند. ملات سیمان باعث میشود کاشی به خوبی به سطحمورد نظر بچسبد و آب به پشت آن نفوذ نکند.

[/accordion-item]

[accordion-item title=”از چسب کاشی در چه مواردی استفاده میشود؟”]

استفاده از چسب کاشی بیشتر در مواردی کاربرد دارد که شما قصد دارید کاشی جدیدی را بر روی کاشی قدیمی بچسبانید. در این صورت استفاده از چسب کاشی برای شما کارایی بسیاری دارد.

[/accordion-item]

[/accordion]

رنگ بندی کاشی

رنگ بندی کاشی استخری تکسرام جدید

رنگ بندی کاشی استخری تکسرام

کاشی استخری تکسرام جزء یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع کاشی است که به نیاز مشتری و مصرف کننده بسیار احترام گذاشته و طبق نیاز مشتری رنگ های بسیار زیادی تولید کرده است. شما می توانید با توجه به دیزاین محیط استخر و فضای استخر اقدام به انتخاب و خرید هر کدام از انواع آن کنید.

به عنوان مثال اگر فضای استخر شما، فرنیچر و دیوار های آن سفید است استفاده از کاشی های سرمه ای و یا رنگ های تیره برای فضای شما بسیار مناسب است و تضاد ایجاد شده جلوه ای جذاب به محیط استخر شما میدهد.

سخن آخر

استفاده از کاشی استخری تکسرام می تواند کیفیت و زیبایی استخر شما را تضمین کند. برخی از افراد برای کف استخر از سنگ های گرانیت و یا مرمر استفاده میکنند. پیشنهاد ما این است که برای کف استخر حتما از کاشی استخری تکسرام استفاده کنید. زیرا سنگ های مرمر و یا گرانیت کف استخر شما را سر میکند و باعث بروز حادثه و خطر میشود.