به دلیل تنوع طلبی این روز های افراد جامعه کارخانه های تولید کننده انواع کالا ها سعی میکنند همواره به روز باشند و به نیاز های مشتری و ترند های روز جامعه توجه کنند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و کسب و کار آن ها رو به افول نرود. کارخانه های تولید مصالح ساختمانی از جمله کاشی و سرامیک نیز از این قاعده مستثنی نیست و این کارخانه ها همواره در تلاش هستند تا نظر و رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی کاشی ایفا سرام طرح 2021 بپردازیم تا اگر شما قصد دارید برای منزل یا محل کار خود کاشی انتخاب کنید و بخرید با توجه به این نکات خرید بهتر و بروز تری داشته باشید.

از کاشی در چه محلی استفاده میشود؟

در گذشته تقریبا از کاشی برای تمام محل ها استفاده میکردند. اما پس از مدتی میدیدند که کاشی ها شل میشوند و حتی از محلی که نصب میشوند سقوط میکنند. البته این اتفاق بیشتر برای محل های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام می‌افتاد. به همین دلیل مهندسین و بنا ها تصمیم گرفتند که دیگر از این متریال برای محیط‌های مرطوب استفاده نکنند. و سرامیک را جایگزین این محصول کردند. امروزه از سرامیک برای محیط های مرطوب استفاده میشود و کاشی به یکی از متریال های تزئینی تبدیل شده است.

تزئینی شدن کاشی باعث شده است که هرساله مدل های جدیدی از آن رو نمایی شود و تحولی در صعت کاشی و سرامیک اتفاق افتد. در سال های قبل کاشی های مات، برجسته، چند ظلعی و استیل به ترتیب در طی سال‌های مختلف ترند شده اند و افراد بسیاری در دیزاین محیط های داخلی منزل یا محیط کار از آن استفاده کرده اند.

کاشی جدید

کاشی ترند جدید

ترند کاشی ایفا سرام در سال 2021

سال 2021 با تحولی در زمینه طراحی کاشی همراه بوده است. اکثر کارخانه های تولید کننده کاشی در این سال که البته اوایل آن نیز هستیم اقدام به تولید کاشی آینه ای کرده اند. این کاشی با وجود نوظهور بودن بسیار طرفدار پیدا کرده است و بسیار محبوب شده است. کاشی آینه ای ترند جدید تولید کاشی است که کارخانه ایفا سرام نیز اقدام به تولید آن کرده است تا بتواند برای نظر و سلیقه مخاطبین خود احترا قائل باشد.

کاشی ایفا سرام یکی از بهترین و معتبر ترین برند های موجود در بازار است که به علت متریال اولیه مرغوبی که استفاده میکند طرفداران بسیاری دارد.

شاید این سوال برای شما پیش آید که از این کاشی ایفا سرام طرح 2021 در چه محل هایی می توان استفاده کرد. در ادامه مقاله به این موضوع پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

محل مناسب برای کاشی طرح 2021

این نوع از کاشی به دلیل تزئینی بودن بیشتر مناسب منازل است زیرا می توان به وسیله آن منزل را دیزاین کرد و هماهنگی خوبی با سایر المان های دکوراسیون دارد. اما در اتاق جلسات شرکت ها و یا شو روم ها نیز از این نوع کاشی بسیار استفاده میکنند.

  • اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی را شاید بتوان مهم ترین بخش منزل دانست از نظر زیبایی و شکیل بودن. زیرا مهمانی ها در این اتاق بر گزار میشود و زیبایی و شکیل بودن آن بسیار مهم است. ترکیب کاشی آینه ای با دیوار پوش هایی مانند سنگ تزئینی بسیار جذاب خواهد بود.

  • اتاق سرد حمام

برخی از حمام ها و سرویس های بهداشتی اتاقی تحت عنوان اتاق سرد دارند. در این اتاق رطوبت خاصی وجود ندارد و می‌توان از کاشی آینه ای استفاده کرد. این اتاق ها از نظر دکوراسیون بسیار مهم هستند چرا که بخشی از منزل شما هستند.

کاشی جدید

کاشی طرح جدید

  • راهرو های درون منزل

در برخی از منزل ها اتاق های خواب و یا سایر اتاق ها از آشپزخانه و یا اتاق پذیرایی با یک راهرو جدا می‌شوند. استفاده از کاشی آینه ای در این راهرو ها باعث بزرگ‌تر نشان دادن فضا میشود و محیط شما را شیک و خاص جلوه میدهد.

  • در اتاق جلسات شرکت ها

هرچند استفاده از این ترند کاشی بیشتر مناسب منازل و محیط های مسکونی است. اما میتوان از آن‌ها برای فضا های اداری مانند سالن جلسات در شرکت ها نیز استفاده کرد.

  • شو رووم ها

شاید بتوان گفت بیشترین استفاده از کاشی ایفا سرام طرح 2021 در شوو روم ها است. در شوو روم برای تاثیر گذاشتن هرچه بیشتر بر مخاطب باید فضایی لوکس و مدرن داشته باشند به همین دلیل دائما د حال تغییر دکوراسیون هستند تا مخاطبین خود را حفظ کنند. پیشنهاد ما به این عزیزان برای داشتن فضایی لوکس و جذاب استفاده از کاشی طرح 2021 آینه ای است.

[accordion title=”سوالات متداول شما “]

[accordion-item title=”آیا استفاده از کاشی آینه ای محدودیت خاصی دارد؟”]

به دلیل آینه ای بودن این نوع کاشی بهتر است از آن در محیط های مرطوب از آن استفاده نکنید زیرا رد قطره آب بر آن می‌ماند و ظاهری زشت میگیرد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”کاشی آینه ای کدام برند بهتر است؟”]

برند ایفا سرام یکی از مطرح ترین برند های کاشی و سرامیک در ایران است. کاشی ایفا سرام آینه ای بسیار با کیفیت است و از بهترین متریال های اولیه تولید شده است.

[/accordion-item]

[accordion-item title=”آیا کاشی آینه ای ابعاد و اشکال مختلفی دارد؟”]

بله ابعاد و اشکال کاشی آینه ای بسیار متفاوت است و از این نظر تنوع بسیار زیادی دارد. شما می توانید هر کدام از انواع آن را که متناسب با فضای شما است انتخاب کنید و به وسیله آن فضای خودتان را دچار تغییری جذاب کنید.

[/accordion-item]

[/accordion]

کاشی مزون

کاشی مناسب شوو روم

سخن آخر

امروزه کاشی جزء موارد تزئینی به شمار میرود و استفاده از آن باعث زیبا شدن و شکیل شدن محیط شما میشود. کاشی آینه ای یکی از متریال هایی است که تاثیر بسزایی در دیزایین منزل شما دارد. اگر قصد دارید محیط منزل خود را تغییر دهید پیشنهاد ما به شما استفاده از کاشی آینه ای طرح 2021 است.