در یک سال اخیر بحث بورس در کشور بسیار داغ و ترند شده است و افراد بسیاری را دیده ایم که با نا آگاهی وارد این عرصه شده اند و سرمایه خود را از دست داده اند. وارد شدن به هر عرصه ای نیازمند دانش و آگاهی در آن است. پس بهتر است اگر دانش کافی را ندارید پا در این عرصه نگذارید و یا اگی میخواهید آن را تجربه کنید در این راه به دانش افراد خبره اطمینان کنید و سعی کنید سهم هایی را خریداری کنید که کم ریسک و با تارگت های واقعی باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی کاشی تکسرام در بورس بپردازیم. با ما همراه باشید

کاشی تکسرام

کارخانه تکسرام جزء یکی از کارخانه های قدیمی در تولید کاشی و سرامیک در ایران است. البته اگر میگوییم قدیمی منظور ما شیوه و روش پخت کاشی و سرامیک نیست چرا‌که این کارخانه همواره در حال بروز رسانی دستگاه های خودش می‌باشد و سعی بر این دارد که از افراد متخصص و کارشناسان و مهندسین کار بلد و با‌تجربه استفاده کند. منظور و مقصود ما از قدیمی از نظر بنیانگذار بودن این کارخانه در زمینه صنعت کاشی و سرامیک ایران است.

کاشی تکسرام را می توا جزء انواع با کیفیت کاشی به حساب آورد. در ساخت این کاشی تز بهترین متریال های روز استفاده شده است و پخت کاشی تکسرام در دمای بال صورت میگیرد به همین علت بسیار مقاوم است.

حضور سهام کاشی تکسرام در بورس

حتما می‌دانید که اگر کارخانه ای بخواهد سهام خود را در بورس عرضه کند باید از فیلتر های گوناگونی عبور کند و فاکتور های زیادی را رعایت کند. این اقدام باعث میشود مدیران ارشد بورسی مدارک موجود را بررسی کنند و حضور یا عدم حضور سهام این کارخانه را در بورس اطلاع دهند. مدارک موجود برای پذیرش در بورس بسیار زیاد است و همین امر باعث میشود تمامی فعالیت های کارخانه زیر نظر باشد و از این جهت خیال سهامداران راحت باشد.

اگر سری به نمودار های سهم کترام(تولیدی کاشی تکسرام) بی‌اندازید و از نظر تکنیکال آن‌ها را بررسی کنید متوجه خواهید شد که این سهم در طی سالیان متمادی همراه برای سهامداران خود سود به همراه داشته است. همچنین بررسی این سهم از نظر فاندامنتال نیز گواهی بر همین موضوع است.

حال سوال اینجاست سود سازی مداوم از چه موضوعی نشائت میگیرد؟ در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع میپردازیم و علت سودسازی کاشی تکسرام در بورس را بررسی میکنیم.

کیفیت تکسرام

کیفیت کاشی جدید تکسرام

کیفیت کاشی تکسرام

همانطور که گفته شد سهام کترام(تولیدی کاشی تکسرام) همواره برای سهامداران خود سود سازی کرده است. اگر دلیل این موضوع را بخواهید چیزی نیست جز کیفیت. کیفیت کاشی تکسرام به قدری بالا است که بیشتر مهندسین پروژه های بزرگ و مهم و بیشتر ساختمان سازی مشهور از برند تکسرام استفاده میکنند و همین امر باعث میشود فروش این کارخانه روز به روز افزایش یابد و سهامداران را به سود بیشتری برساند.

مزایای کاشی تکسرام

کاشی تکسرام یکی از انواع با کیفیت کاشی است که از آن برای بیشتر فضا‌ها استفاده میکنند. اگر بخواهید مزایای کاشی تکسرام را بیشتر بدانید تا بتوانید به راحتی برای خرید این محصول اقدام کنید باید به موارد زیر بسیار توجه کنید.

متریال کاشی

بررسی متریال کاشی تکسرام

متریال درجه یک

بسیاری از کارخانه ها به دلیل بالا بودن قیمت متریال های درجه یک از خرید این محصولات صرفه نظر میکنند و برای ساخت و تولید کاشی از مواد اولیه درجه 2 و یا 3 استفاده میکنند. اما کارخانه کاشی تکسرام همواره تلاش کرده است که از بهترین متریال موجود در بازار برای تولیدات خود استفاده کند تا به نیاز های مشتری احترام بگذارد.

لعاب کاری حرفه‌ای

لعاب کاری باعث درخشش و جلاء سطح کاشی میشود. اگر لعاب کاری کاشی مرغوب نباشد و بصورت حرفه ای لعاب کاری نشود پس از گذشت زمان کوتاهی درخشش سطح آن از بین میرود و باعث می‌شود ظاهری زشت به خود بگیرد.

محصولات کارخانه تکسرام به بهترین نحو ممکن لعاب کاری می‌شوند به همین جهت خیال شما از بابت کیفیت لعاب کاری و ماندگاری لعاب سطح آن راحت است.

مقاومت بالا

به علت پخت کاشی تکسرام در دمای بالا این محصول بسیار مقاومت بالایی دارد و به راحتی می توانید از این محصول برای کف پارکینگ استفاده کنید و نگران شکستگی یا خراب شدن آن نباشید.

قیمت کاشی تکسرام

بررسی قیمت کاشی تکسرام

قیمت مناسب

همانطور که گفته شد کاشی تکسرام بهترین کیفیت را دارد و از این بابت تایید شده است. اما جالب است بدانید که قیمت این محصول هم ردیف دیگر برند هایی است که کیفیت کمتری دارند. و این موضوع از آن جهت است که کارخانه کاشی تکسرام همواره به نظر و سلیقه مشتری و مخاطب خود اهمیت میذارد و دوست دارد مشتریان خود محصولی خریداری کنند که بهترین کیفیت را با کمترین قیمت داشته باشد.

[accordion title=”سوالات متداول شما “]

[accordion-item title=”آیا کاشی تکسرام را می‌توان برای کف و دیوار پارکینگ استفاده کرد؟”]

بله این محصول بسیار مقاوم است و می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید و نگران شکستگی یا خراب شدن آن نباشید. این محصول در دمای بسیار بالا پخت میشود و مقاومت بالای آن به همین علت است.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا قیمت کاشی تکسرام نسبت به سایر کاشی ها بالا تر است؟”]

درست است که محصولات تکسرام بسیار با کیفیت هستند و در تولید و ساخت آن‌ها از متریال های مرغوب استفاده شده است. اما قیمت این محصولات نسبت به سایر برند ها نه تنها بیشتر نیست بلکه در مواردی کمتر هم هست. و این به جهت احترام به حقوق مشتریان است.

[/accordion-item]

[accordion-item title=”حضور کاشی تکسرام در بورس به چه معناست؟”]

حضور کاشی تکسرام در بورس به این معنا است که شما می توانید سهام این کارخانه را در بورس وراق بهادار خرید و فروش کنید.

[/accordion-item]

[/accordion]

سخن آخر

کاشی تکسرام از جمله متریال های ایرانی است که کیفیت جهانی دارد و از محصولات این کارخانه به نقاط خارج از ایران نیز صادر میشود و همین امر دلیلی بر کیفیت این محصولات است. اگر قصد خرید انواع مدل های کشی تکسرام را دارید با همکاران ما در فلورا استیل تماس حاصل کنید.