کارخانه کاشی و سرامیک در یزد

امروزه کارخانه‌های زیادی با برندهای مختلف، انواع کاشی و سرامیک را تولید می‌کنند، اما برند کاشی و سرامیک یزد یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین کارخانه‌ها در زمینه طراحی و ساخت انواع کاشی به شمار می‌رود. در این مقاله شما را با بهترین شرکت و کارخانه‌های کاشی و سرامیک یزد آشنا می‌کنیم.
کارخانجات کاشی یزد با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات و کارگران مجرب در صنعت کاشی و سرامیک، انواع کاشی و سرامیک کف، دیوار، سرویس بهداشتی و… را تولید می‌کنند.
با این اوصاف یزد یکی از قطب‌های پویا تولید کاشی و سرامیک است و شرکت‌های پیشرو زیادی در این استان مستقر هستند. در اینجا به معرفی چند شرکت معروف و محبوب می‌پردازیم که بیشتر محصولات این برندها و کارخانجات در فروشگاه اینترنتی فلورا استیل موجود می‌باشد.

کاشی مهتاب اردکان

شرکت تولید کننده محصولات کاشی مهتاب اردکان در زمینه تولید انواع کاشی‌های کف و دیوار فعال می‌باشد. این شرکت تنوع بسیاری در طرح‌ها و نقش‌های کاشی‌ها دارد.
اردکان، کیلومتر 8 بزرگراه ریاست جمهوری

(کاشی مهسرام) شرکت کاشی مهسرام

شرکت کاشی الماس کویر یزد با نام تجاری مهسرام از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. با استفاده از آخرین تکنولوژی در صنعت سرامیک، کاشی‌های پرسلانی (لعاب مات، لعاب براق، لعاب پولیش و…) را در طرح، رنگ و ابعاد متنوع با ضخامت بالا جهت مصارف خاص با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت از جمله جذب آب پایین، مقاومت در مقابل اسیدها و ، مقاومت در برابر سایش، استحکام در برابر فشار و حرارت به مرحله تولید رسانده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است.
مهریز، شهرک صنعتی هرفته، بلوار نسترن – 03532553320

کاشی پرسپولیس

کاشی برند پرسپولیس را در مکان‌های مختلفی می‌توانید استفاده کنید، مانند: آشپزخانه، دستشویی، حمام، نما و دیوارها و حتی در فضاهای خارجی ساختمان، مانند: پارکینگ، حیاط و بالکن.
کیلومتر ۲۵ جاده یزد-کرمان – 0353199

(نوین) شرکت کاشی نوین سرام یزد

کارخانه کاشی نوین سرام یزد با هدف تولید کاشی و سرامیک در یزد تاسیس شده است. این شرکت علاوه بر تولید کاشی با کیفیت بالا در ابعاد مختلف مانند 80*80، 60*60، 100*40، 25*50، 30*90 و سایزهای استاندارد دیگر، محصولاتی دیگر نظیر سرامیک دیوار و کف نوین در طرح‌های زیبا و متنوع تولید و عرضه می‌کند. کاشی و سرامیک‌های این شرکت از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید می‌شود.
یزد، پلیس راه تفت، منطقه سفید کوه، کیلومتر 4 – 983532632705+

(میلاد) شرکت کاشی میلاد یزد

کارخانه کاشی میلاد تولید کننده سرامیک پرسلان، سرامیک فول بادی و سرامیک نانو می‌باشد.
يزد، مهريز، كيلومتر ٤٠ جاده يزد كرمان، شهرك سنگ مهريز – 03538411420

(آرین) شرکت کاشی آرین سرام ابر کوه

شرکت کاشی و سرامیک آرین سرام با ارائه طرح‌های بسیار متنوع و خلاقانه و متناسب با سلیقه مشتریان و قیمت مناسب را هدف اصلی خود قرار داده است.
یزد، ابرکـوه ، کیلومتر 8 جـاده شیـراز – ۴۰۵۱ ۳۵۲۸ ۰۳۵

(امرتات) شرکت امرتات سرام

امرتات سرام با تولید محصولات کاشی و سرامیک لوکس تزئینی و ارائه راهکارهای تامین پاکیزگی و زیبایی محیط خانه و زندگی مشتریان، خود را در جهت خلق آرامش محل کار و زندگی در جامعه می‌داند.
یزد – 0353191

(کاشی شیرکوه) شرکت کاشی شیرکوه یزد

کارخانه کاشی شیرکوه تولید کننده انواع کاشی کف فعالیت دارد.
یزد، میبد، جاده سنتو، نبش میدان خامنه ای (مهرآباد)

(کاشی کوثر) کارخانه کاشی کوثر ابرکوه

شركت كاشی و سراميک كوثر ابرکوه خط مشی كيفيت خود را بر پايه رضايتمندی و خشنودی مشتريان تعيين نموده و افزايش رضايت مشتری با ارتقای كيفيت محصولات در كنار ارائه طرحهای بسيار متنوع، خلاقانه، متناسب با سليقه مشتريان و قيمت مناسب را جز اصول خود قرار داده است.
يزد، ابركوه، كيلومتر ١٠ جاده ابركوه-شيراز – 32838700035

(کویر) شرکت کاشی کویر یزد

محصولات کاشی کویر یزد به دلیل دوام و استحکامی که به همراه دارند باعث بالا رفتن کیفیت آن‌ها شده است. وجود دستگاه‌های مجهز و مدرن به ایجاد بدنه‌های محکم و استاندار کاشی کویر یزد کمک شایانی نموده است و نتیجه این کیفیت مطلوب، قرار گرفتن در جایگاه مناسبی از بازاهای داخلی و خارجی می‌باشد.
یزد، بعداز دروازه قرآن، کیلومتر 2جاده یزد-تهران، خیابان نصر

(یزد سرام) شرکت کاشی یزد سرام

شرکت کاشی یزدسرام کویر با تجهیزات خود قادر به تولید انواع کاشی‌های کف و دیوار در طرح‌های مدرن می‌باشد و محصولات کاشی و سرامیک این شرکت از مواد اولیه مرغوب داخلی و خارجی تولید می‌شود.
یزد، تفت، کیلومتر 4 جاده سفید کوه – 03532634714

(یزد کاشی) شرکت کاشی یزد

شرکت کاشی یزد به عنوان اولین تولید کننده کاشی کف در ایران، با استفاده از ماشین آلات بروز فعالیت خود را در زمینه تولید سرامیک کف از سال 1356 آغاز نموده است. این شرکت دارای کیفیت و ارائه محصولات با تنوع بیشتر با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را مد نظر قرار داده است.
یزد،تفت، بخش مرکزی، شهرک صنعتی سفید کوه – 03535216030

(مدرن) شرکت کاشی مدرن سرامیک پارسیان یزد

مدرن سرامیک پارسیان هم یکی از کارخانجات معتبر کاشی و سرامیک با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌ها و ماشین آلات ساخت ایتالیا، این کارخانه توانسته است ظرفیت تولید سالانه خود را به بیش از 3.5 میلیون متر مربع برساند. مدرن سرامیک پارسیان توانسته است مجوز تولید سرامیک پرسلان را کسب کند و ابعاد جدید 35×105 را به دیگر ابعاد تولیدی خود اضافه کند.
از دیگر ابعاد تولید این کارخانه می‌توان به ابعاد 40×100، 30×90 و 60×60، در ضخامت‌های 10 تا 18 میلی‌متر، اشاره کرد.
یزد، مهریز، پاسگاه شهید مدنی، انتهای شهرك سنگ – 3525231691

(برلیان تفت) شرکت کاشی برلیان یزد

تفت، کمربندی شهرک صنعتی قدس، خیابان تعاون – ۰۳۵۲۶۲۳۵۱۵۵

(مسعود) شرکت کاشی مسعود ایران

شرکت کاشی مسعود ایران فعالیت خود را با تولید کاشی کف و دیوار با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب آغاز نموده است. کارخانه کاشی مسعود ایران با شعار “انگیزه ای فراتر از اندیشه” همواره سعی در ارتقاء کیفیت تجهیزات و محصولات خود با مناسب‌ترین قیمت تلاش کرده است. انواع کاشی و سرامیک مسعود ایران در سایزهای مختلف۶۰*۳۰ و۵۰*۵۰ و۳۰*۳۰ و ۵۸*۵۸ تولید می‌شود.
یزد، کیلومتر ۴ جاده یزد تهران، کارخانه کاشی وسرامیک مسعود ایران – ۰۳۵۳۵۲۱۰۰۲۰

شرکت داریوش سرام تفت

شرکت داریوش سرام با هدف تولید کاشی‌های دیواری سرامیکی در سایزهای مختلف، طرح‌های لوکس متمایز و مطابق سلائق داخلی و خارجی می‌باشد.
شهرک صنعتی تفت، خیاان داریوش سرام، کوچه دوم – 03532636051

کارخانه کاشی خورشید میبد یزد

استان یزد، بزرگراه میبد – یزد، بلوار نسترن، بلوار مریم

تانیا سرام گاریزات

شرکت تانیا سرام گاریزات درسال 1394درمنطقه گاریزات استان یزد افتتاح شده است و تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک وسایل بهداشتی و چینی و صنایع وابسته می‌باشد.
شهرستان تفت، جاده دهشیر – 03532673100

کاشی مهرداد سرام ایساتیس

شرکت کاشی مهرداد سرام در زمینه تولید انواع کاشی‌های ساختمانی پرسلانی فعالیت می‌کند.
استان یزد، شهرستان مهریز، بخش مرکزی، دهستان خورمیز، روستا شهرک سنگ، انتها خیابان اصلی – ۰۳۵۳۵۲۴۸۶۶۸

روکا سرام

از تولیدات کارخانه روکاسرام می‌توان به انواع کاشی و سرامیک ساده و پرسلان لعابدار در طرح‌ها و ابعاد مختلف اشاره نمود. روکاسرام در تولید محصولات خود استفاده از طرح‌ها و متدهای مدرن را سرلوحه کار قرار داده و تا کنون نیز در این راه موفق عمل کرده است.
یزد، میبد، کیلومتر 5 کمربندی شرقی میبد – 098353237400

کاشی و سرامیک زمرد بافق

کارخانه کاشی و سرامیک زمرد بافق در سال 1392 آغاز نموده است. کاشی و سرامیک زمرد بافق محصولات خود را در سایزهای 60×30 و 50×50 تولید می‌کند.
یزد، بلوار سنگ آهن – 03532437325

کاشی سیمین ابرکوه

کارخانه کاشی و سرامیک سیمین ابرکوه محصولات خود را در سایزهای ۶۰×۳۰، ۳۰×۹۰ و ۶۰×۶۰ تولید می‌کند.
ابرکوه، کیلومتر ۵ جاده ابرکوه سومق، جنب کاشی کوثر کویر – ۰۳۵۳۲۸۳۸۴۶۶

شرکت کاشی کارون نوین ایساتیس

یزد، مهریز، شهرک سنگ مهریز – 38413676035

 

 

کاشی و سرامیک جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون و طراحی هر ساختمانی است. شهر یزد با تاریخ کهن و شرکت های کاشی و سرامیک فراوان یکی از مراکز فعال این صنعت به شمار می رود. تمامی شرکت های فعال در این زمینه با تولید طرح ها و رنگ های متنوع کاشی و سرامیک مرغوب و عرضه آن به بازارهای داخلی و خارجی می توانند انتخاب مناسبی برای خرید شما باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید درخصوص کاشی و سرامیک در برند های مختلف با کارشناسان فلورا استیل در ارتباط باشید.