انواع کاشی استخری گلدیس کاشی

کارخانه گلدیس کاشی در سال 1381 در زمینی به مساحت 4500 متر مربع در شهر یزد تاسیس شد. کارخانه گلدیس کاشی در کمتر از سه سال، انواع مختلفی از محصولات را تولید کرده است که دارای استانداردهای هستند.

در حالت کل محصولات کاشی گلدیس بسیار متنوع بوده و این شرکت محصولات خود را در اندازه‌های مختلف به بازار مصرف عرضه می‌کند. اکثر محصولات این شرکت در ابعاد 60*120، 60*60، 30*90، 20*120، 30*60 و شش ضلعی تولید می‌شوند.

در بحث طرح و رنگ، محصولات کاشی گلدیس بسیار متنوع و گسترده می‌باشند. طرح‌های اصلی تولید شده توسط این شرکت شامل طرح‌های چوب، سنگ، مرمر، بتن و فلزی می‌باشد.

حالا که با شرکت تولیدی گلدیس کاشی آشنا شدیم، در ادامه مقاله قصصد داریم در مورد انواع کاشی استخری گلدیس کاشی راهنمایی‌های لازم را ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

کاشی استخری چیست؟

اگر قصد دارید از کاشی و سرامیک در محیط مرطوب استفاده کنید، باید با ویژگی‌های آن محصول آگاه باشید. کاشی گلدیس محصولات خود را بر اساس میزان جذب آب به سه گروه تقسیم می کند. دسته اول مخصوص استفاده در استخرها هستند زیرا میزان جذب آب آن‌ها 0 تا 0.5 درصد وزن کاشی یا سرامیک است. گروه دوم 0.5 تا 3 درصد وزن و گروه سوم 3 تا 7 درصد وزن را جذب می‌کنند.

استخرهای شنا نیاز به استفاده از کاشی‌های مخصوص مقاوم در برابر فشار آب دارند که انتخاب آن مشکل بوده و به معیارهایی مانند عمق استخر و میزان آب داخل استخر بستگی دارد و باید سال‌ها مقاوم باشند. کاشی های استخر گلدیس برای استفاده در استخر، سونا، جکوزی، حمام و سایر فضاها بسیار مناسب هستند.

 

ویژگی‌ها و مشخصات کاشی استخری گلدیس کاشی چیست؟

کاشی استخر باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد که آن را از سایر کاشی‌ها متمایز کند:

  • ضریب جذب آب کاشی کمتر از 5 درصد و کاشی‌ها باید ضد آب باشند.
  • ضریب جذب آب پایین کاشی استخر را تمیز و صاف نگه می‌دارد.
  • کیفیت کاشی مهم است باید در برابر اسیدها و قلیاها مقاوم باشد، همچنین در برابر لک مقاوم باشد و به راحتی تمیز شود.
  • لعاب این نوع کاشی‌ها نسبت به کاشی‌های معمولی دوام بیشتری دارد.
  • رویه کاشی دارای خواص شیمیایی پایدار باشند، پس کاشی را انتخاب کنید که برای پوست خطرناک نباشد.
  • کاشی با کیفیتی انتخاب کنید که مقاومت خوبی در برابر انقباض و انبساط در اثر گرم شدن و سرد شدن آب داشته باشد.
  • کاشی را انتخاب کنید که در آب پایدار و محکم بماند.
  • کاشی باید انتخاب شود که هم در شرایط خشک و هم در شرایط مرطوب دارای خواص حفاظتی باشد.

کاشی‌های استخری معمولاً در شکل‌های مربعی و شش ضلعی در ابعاد 2.5*2.5 طراحی و بر روی توری‌های 30*30 نصب می‌شوند. این محصول را می توان به راحتی از روی توری جدا کرده و مورد استفاده قرار داد.

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از کاشی‌های براق و لعاب‌دار در استخر، اتصال بافت زیر کاشی به سطح و افزایش مقاومت آن است.
علاوه بر این، این نوع رویه صیقلی و براق نور را منعکس کرده و محیط شما را زیبا و باشکوه‌تر می‌کند.

نحوه نصب کاشی استخری:

برای نصب این نوع کاشی‌ها از چسب‌های مخصوص استفاده می‌شود، چسب کاشی استخری یک چسب پلیمری تقویت شده با پایه سیمان با مقاومت چسبندگی بالا است همچنین از این نوع چسب می‌توان برای آب‌بندی کاشی در استخر، سونا، جکوزی و حمام استفاده کرد.

خرید کاشی استخری گلدیس کاشی:

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم کاشی و سرامیک شرکت گلدیس کاشی از کیفیت بالایی برخوردار هستند پس با خیال راحت کاشی استخری خود را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فلورا استیل با مناسب‌ترین قیمت با برند گلدیس کاشی تهیه کنید.

معمولاً کاشی‌های استخری در رنگبندی‌های آبی، سبز و سرمه‌ای با طیف رنگ‌های روشن و تیره هستند که تمامی این رنگبندی‌ها را در گلدیس کاشی موجود می‌باشند. حتی با رنگبندی‌های ذکر شده می‌توانید ترکیبی با طراحی خاص ایجاد کنید تا جذابیت بیشتری را داشته باشد.

جهت خرید این محصول کارشناسان فلورا استیل نیز با شما همراه خواهند بود تا راهنمایی های لازم را ارائه دهند

تصویر 20 کاشی استخری گلدیس کاشی

سوالات متداول

آیا فلورا استیل نمایندگی گلدیس کاشی هست؟

فلورا استیل نمایندگی دائمی گلدیس کاشی شما میتونید محصولات گلدیس کاشی رو به قیمت درب کارخونه از فلورا استیل خریداری کنید همچنین در فلورا استیل کاشی استخری گلدیس کاشی رو با تخفیف ویژه ای به فروش میرسونه

اگه کاشی استخری گلدیس کاشی از فلورا استیل بخریم ارسال به شهرستان هم داره؟

کلیه محصولات گلدیس کاشی که در فلورا استیل به فروش میرسد ارسال به سراسر کشور دارد.