خرید کاشی و سرامیک در تبریز

در این مقاله قصد داریم شما را خصوص خرید کاشی و سرامیک در تبریز راهنمایی کنیم و مواردی را ذکر کنیم که حتماً در انتخاب خرید کاشی و سرامیک موثر خواهد شد.

همانطور که می‌دانید امروزه در اکثریت منازل، تمامی مراکز تجاری و خدماتی انواع مختلف کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. این محصولات به دو دلیل محبوبیت بسیاری در بین عموم دارد. اول اینکه زیبایی و دکوراسیون خاصی به محیط می‌بخشد و دوم اینکه از نظر بهداشتی بسیار مطمئن و راحت می‌باشد.

معیارهای محتلفی برای خرید کاشی و سرامیک هستند که در ادامه به بررسی همه‌ی این موارد خواهیم پرداخت.

 

کاشی تبریز

کاشی تبریز از سال 1362 تاسیس شد و پس از 12 سال، در سال 1374 در زمینی به وسعت 15 هکتار با زیربنایی 50 هزارمتری با ظرفیت 1.5 میلیون مترمربع تولید کاشی و سرامیک به خصوص کاشی دیوار به بهره‌برداری رسید. این کارخانه از سال 1374 شروع به مطالعه دقیق فنی ماشین‌آلات و شناسایی بازار مصرف در مورد طرح‌ها و ابعادی که مصرف کننده نهایی به آن نیاز دارد کرد و پس از آن پروژه‌‌های نوسازی و افزایش ظرفیت در بخش کاشی دیواری و ایجاد یک واحد مستقل و جدید در بخش کاشی کف را اجرا کرد.

کاشی و سرامیک تبریز پس از شناسایی مسیر توسعه توانست با تغییر رویکرد خود در زمینه مدیریت و تولید در سال 1377 یک تحول چشمگیر در تولیدات خود به وجود آورد و نام خود را به عنوان یک برند برتر تولیدکننده کاشی و سرامیک ثبت نماید.

که هم‌اکنون کاشی تبریز یکی از معتبرترین گروه تولیدی کاشی و سرامیک در ایران می‌باشد و محصولات خود را به سراسر ایران و حتی کشورهای خارج صادرات می‌کند، همانطور که گفته شد از سال 1377 کاشی تبریز جز افتخارات شهر اولین‌ها می‌باشد.

 

 

انواع سرامیک برای داخل منزل

در فرهنگ ایرانی اکثرت‌ خانواده‌ها به طراحی و دکوراسیون داخل منزل اهمیت فراوانی قائل هستند. کاشی و سرامیک کف و دیوار جز متریال‌های مهم هر خانه است که در قسمت‌های مختلف می‌توان استفاده کرد. این قسمت‌ها شامل پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی می‌باشد که حالا به نحوه انتخاب کاشی و سرامیک هر قسمت خواهیم پرداخت:

  • سرامیک کف پذیرایی:

پذیرایی جز قسمتی از منزل است که در دکوراسیون آن دقت بسیاری صرف می‌شود. هر خانه دارای طراحی و رنگ‌آمیزی متفاوتی است پس نسبت به این موارد سرامیک را می‌توان انتخاب کرد. اگر متراژ خانه کوچکتر باشد بهتر است از کاشی و سرامیک رنگ روشن استفاده شود زیرا محیط را دل‌باز تر و بزرگتر نشان می‌دهد. رنگ‌ها روشن شامل استخوانی، سفید، کرم و طوسی روشن هستند که می‌توانند در طرح ساده، رگه‌دار، مرمر و سنگ باشند که انتخاب همه این موارد کاملاً سلیقه‌ای می‌باشند.

در خانه‌های با متراژ بالا از رنگ‌های تیره راحتر می‌توان استفاده کرد مثلاً مشکی، طوسی یا قهوه‌ای تیره در همان طرح‌های ذکر شده. اگر شما به طرح‌های چوب علاقمند هستید یکی از گزینه‌ها استفاده از پارکت در پذیرایی می‌باشد ولی شاید از نظر هزینه برایتان مسئله‌ساز باشد، در این حالت مقرون به‌صرفه‌ترین حالت استفاده از سرامیک کف طرح پارکت است و دید زیبایی هم به خانه می‌بخشد. همه‌ی این مواردی که ذکر شد به اتاق خواب‌ها هم شامل می‌شود که حتی می‌توانید سرامیک کف پذیرایی، هال و اتاق‌خواب را به حالت یکنواخت انتخاب کنید.

  • کاشی سرویس بهداشتی:

از آنجایی که بهداشت و تمیزی سرویس بهداشتی اولین اولویت هر کسی می‌باشد پس باید نوعی کاشی و سرامیک به این قسمت انتخاب شود که تمیز کردن سطح روی سرامیک به‌راحتی انجام گیرد. همچنین جدا از بهداشت امروزه دکوراسیون داخل سرویس بهداشتی نیز قابل اهمیت می‌باشد. برای سرامیک کف و سرامیک دیوار از ترکیب رنگ‌های متنوع و طرح‌دار می‌توانید استفاده کنید که بسیار شیک دیده می‌شوند. اکثراً برای سرامیک کف سرویس بهداشتی از طرح ساده استفاده می‌شود ولی برای سرامیک دیوار می‌توان از نوع طرح‌دار یا ترکیب رنگ‌های متنوع استفاده کرد.

  • سرامیک کف آشپزخانه:

آشپزخانه هم همانند دیگر قسمت‌های خانه که ذکر شد به بهداشت و تمیزی بسیاری نیاز دارد. آشپزخانه جزئی جدا نشدنی از نظر دکوراسیون منزل می‌باشد. سرامیک کف آشپزخانه را می‌توانید جدا از رنگ دیگر قسمت‌ها مانند پذیرایی انتخاب کنید، زیرا قسمتی کاملاً جدا با دکوراسیون متفاوت می‌باشد.

از آنجایی که در آشپزخانه از سرامیک بین کابینتی و کابینت استفاده می‌شود باید هماهنگ با رنگ‌آمیزی و سبک آن‌ها سرامیک کف را انتخاب کنید. اگر از آشپزخانه‌ای با رنگ‌آمیزی روشن مانند کابینت سفید رنگ دارید پس از سرامیک با رنگ ملایم و ساده استفاده کنید دید بهتری خواهد داشت. ولی اگر کابینت‌های با رنگ تیره قصد استفاده دارید پس از رنگ‌های هماهنگ استفاده کنید تا ضد هم نباشند.

البته طرح ساده بیشتر برای سرامیک کف آشپزخانه توصیه می‌شود، برای سرامیک بین کابینتی جهت تنوع و زیبایی از نوع طرح‌دار و با ترکیب رنگی متفاوت ‌می‌توانید استفاده کنید.

 

 

در این مقاله شما را با شرکت کاشی تبریز و نحوه انتخاب سرامیک کف و دیوار برای خانه آشنا کردیم. تمامی طرح‌ها و مدل‌های مختلف کاشی و سرامیک با برندهای مشهور در فروشگاه اینترنتی فلورا استیل موجود می‌باشد. با راهنمایی دقیق کارشناسان فلورا استیل به‌راحتی می‌توانید خرید خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری فرمایید.