خرید کاشی و سرامیک در یزد

کاشی و سرامیک جزء جدایی‌ناپذیر دکوراسیون و طراحی هر محیط داخلی و خارجی در انواع ساختمان‌ها است. همانطور که می‌دانید شهر یزد با قدمت دیرینه، تعداد زیادی شرکت‌های تولید کننده کاشی و سرامیک جز یکی از مراکز فعالیت این صنعت در ایران به شمار می‌رود. تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه کاشی‌های باکیفیت را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کنند که می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما در هنگام خرید باشد.

امروزه کارخانه‌های بسیاری با برند های مختلف انواع کاشی و سرامیک را تولید می‌کنند، اما کاشی و سرامیک یزد یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین کارخانه‌ها در زمینه طراحی و ساخت انواع کاشی به شمار می‌رود.

هر کدام از این برندها در بسیاری از نقاط کشور نمایندگی دارند که فروشگاه اینترنتی فلورا استیل یکی از مراکز توزیع انواع کاشی و سرامیک‌های یزد می‌باشد.

 

قیمت کاشی و سرامیک یزد

هر یک از این شرکت‌ها دارای خط تولید متفاوت و همچنین تجهیزات متفاوتی است. تمامی شرکت‌های یزد سعی در تولید انواع سرامیک کف، کاشی دیوار و حتی سرامیک طرح پارکت و… با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و ماشین‌آلات دارند. با این حال، باید در نظر داشت که تنوع زیاد گاهی اوقات انتخاب کاشی و سرامیک را پیچیده می‌کند.

تعیین قیمت کاشی و سرامیک در یزد کار ساده‌ای نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد. برای تعیین قیمت ابتدا باید متراژ مورد نیاز برای کاشی و سرامیک را محاسبه کنید. کیفیت، طرح و رنگ کاشی و سرامیک نیز از عوامل موثر در تعیین قیمت محسوب می‌شود. به عنوان مثال قیمت کاشی ساده با طرح سفید یا مشکی با سرامیک چاپی و دیجیتال متفاوت خواهد بود.

به طور کلی هر مارک کاشی با توجه به متریال استفاده شده، کیفیت و رنگ‌های مختلف، قیمت کاشی را تعیین می‌کند. طراحی متفاوت و جزئیات دیگر کاشی و سرامیک یکی از پرکاربردترین مصالح در ساختمان سازی است. کاشی و سرامیک در بسیاری از فضاهای خانه از جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پارکینگ و حتی نمای ساختمان استفاده می‌شود.

 

 

ویژگی‌های کاشی و سرامیک یزد

یکی از دلایل اصلی استفاده از کاشی در طراحی و ساخت ساختمان، بهداشتی بودن آن‌ها در مقایسه با سنگ، سیمان و سایر مصالح، مقاومت فیزیکی بالا، مقاومت در برابر یخ‌زدگی و مقاومت در برابر آتش می‌باشد. یکی از جذابیت‌های کاشی و سرامیک این است که می‌توان آن را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف متناسب با سلیقه مشتری طراحی و به فروش رساند.

 

همانطور که گفتیم کارخانجات زیادی در زمینه تولید کاشی و سرامیک در یزد هستند که حالا به معرفی محصولات آن‌ها می‌پردازیم:

  • شرکت کاشی پرسپولیس در سال 1385 در دو فاز تاسیس شد. این شرکت هر ساله حدود 2 میلیون‌مترمربع سنگ و 12 میلیون‌مترمربع کاشی کف و دیوار تولید می‌کند. همین امر باعث شده تا کارخانه پرسپولیس به بزرگترین شرکت تولیدی منطقه یزد تبدیل شود و از شهرت بالایی برخوردار باشد.

این شرکت با طراحانی ماهر و با تجربه در طراحی انواع کاشی و سرامیک و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا، محصولات خود را به بازار توزیع می‌کند. از انواع محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به سرامیک کف، کاشی دیوار، کاشی استخر اشاره کرد.

  • کاشی نگین در سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در زمینی به مساحت 12 هکتار و با زیربنای 30000 مترمربع تاسیس شده و در زمینه تولید انواع کاشی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این شرکت ظرفیت تولید سالانه 30000 مترمربع کاشی و سرامیک را دارد.

در این شرکت کلیه مراحل تولید کاشی و سرامیک توسط ماشین آلات مدرن و تمام اتوماتیک انجام می‌شود. کارخانه نگین با پیشرفت تکنولوژی در سال 1395 موفق به معرفی تجهیزات دیجیتال و 8 رنگ جدید دیگر شد.

  • کاشی مریم از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با تلفیق تجربه کارکنان خود و با تجهیزات روز، قادر به تولید کاشی‌های باکیفیت، زیبا و مطابق با نیاز مشتری و فرهنگ ایرانی عرضه می‌کند.
  • شرکت طلاسرام یکی از تولیدکنندگان متخصص کاشی و سرامیک می‌باشد. این شرکت در تولید روزانه خود از فناوری چاپ دیجیتال برای تولید کاشی‌های بسیار منحصر به فرد استفاده می‌کند. کاشی‌های این شرکت قابل برای برای کف و دیوار می‌باشد. طراحی زیبا و جذاب کاشی و سرامیک این شرکت وجه تمایز شرکت طلاسرام نسبت به سایر شرکت‌ها می‌باشد.
  • کاشی گلچین کار خود را از سال 1384 آغاز کرد. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن، محصولات منحصر به فرد و خاص خود را در بازار عرضه کرده است. شرکت گلچین با 6 خط تولید گسترده قادر است 42000 متر مربع انواع سرامیک و کاشی با طرح‌های زیبا و منحصر به فرد را به بازار عرضه کند.
  • شرکت میلاد یک کارخانه جدید در زمینه کاشی و سرامیک محسوب می‌شود. این گروه از سال 1395 شروع به کار کرده و انواع کاشی و سرامیک پولیش، نیمه پولیش و پرسلان را تولید کرده است. شرکت میلاد با هدف جلب رضایت مشتری، تولید کاشی و سرامیک با کیفیت به سرعت به یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شرکت‌های صادراتی سرامیک پرسلان تبدیل شده است.کاشی و سرامیک تولید شده توسط این شرکت قابل استفاده در تالارهای پذیرایی، پارکینگ، حیاط، آشپزخانه، کاشی نما و … می‌باشد و طرح‌های منحصربفرد این کاشی‌ها موجب هماهنگی در فضا و دکوراسیون خواهد شد.
  • شرکت کاشی الماس کویر یزد از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده است و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های صنعت سرامیک، سرامیک پرسلان (لعاب مات، براق و …) در مدل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. با ضخامت‌های بالا برای مصارف خاص با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت از جمله جذب آب با درصد کم، مقاومت بالا در برابر اسید، سایش، فشار و حرارت به مرحله تولید رسیده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.
  • کارخانه کاشی نوین‌سرام یزد با هدف تولید کاشی و سرامیک در یزد تاسیس شد. این شرکت علاوه بر تولید کاشی‌های مرغوب در ابعاد مختلف ۸۰×۸۰، ۶۰×۶۰، ۴۰×۱۰۰، ۲۵×۵۰، ۳۰×۹۰ و سایر ابعاد استاندارد، محصولات دیگری از جمله سرامیک مدرن دیوار و کف را در طرح‌های بسیار زیبا و متنوع تولید می‌کند. همچنین کاشی و سرامیک این شرکت از مواد اولیه مرغوب تولید می‌شود.
  • شرکت امارات‌سرام با اعتقاد به ایجاد آرامش در زندگی در محل کار و جامعه، محصولات تزئینی سرامیک و کاشی لوکس را تولید می‌کند و راه‌حل هایی را برای تضمین پاکیزگی و زیبایی خانه و محیط زندگی مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  • کاشی مسعود ایران کار خود را با تولید کاشی کف و دیوار با کیفیت خوب و قیمت مناسب آغاز کرده است. کارخانه کاشی ایران مسعود همواره با شعار “انگیزه فراتر از فکر” سعی در ارتقای کیفیت تجهیزات و محصولات خود با مناسب‌ترین قیمت داشته است. کاشی و سرامیک مسعود ایران در سایزهای 60*30، 50*50، 30*30 و 58*58 تولید می‌شود.
  • کارخانه کاشی و سرامیک زمرد بافق در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد. کاشی و سرامیک زمرد بافق محصولات خود را در سایزهای 60*30 و 50*50 تولید می‌کند.
  • در آخر شرکت کاشی یزد به عنوان اولین تولید کننده کاشی کف در ایران فعالیت خود را در زمینه ساخت کف سرامیک از سال 1356 با استفاده از ماشین‌آلات مدرن آغاز کرده است. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی روز کیفیت و محصولات متنوع‌تری را عرضه می‌کند.

 

 

امیدواریم در این مقاله مطالب و اطلاعات مفیدی را در زمینه تولیدات کاشی و سرامیک یزد ارائه داده باشیم. این محصولات در فروشگاه اینترنتی فلورا استیل با مناسب‌ترین قیمت به‌صورت عمده و خرده به فروش می‌رسد. جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما می‌توانید در ارتباط باشید.