خرید کاشی پرسپولیس

کارخانه کاشی پرسپولیس در سال 1386 در شهر یزد تاسیس شده است. با پیشرفت‌های چشم‌گیر و روز به روز این مجموعه توانسته‌اند، با ظرفیت 2میلیون مترمربع سنگ در سال و 12میلیون مترمربع کاشی در سال تولید کنند و این ظرفیت از تولید و فروش البته که نتیجه استفاده از مدرن و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و تجهیزات تولید می‌باشد.

همانطور که گفته شد کاشی با برند پرسپولیس از بروزترین تکنولوژی درخصوص ماشین‌آلات در تولید خود زیر نظر کارشناسان توانمند و مجرب استفاده می‌کند و به‌همین دلیل توانسته تمام محصولات را در سرتاسر ایران و خارج از کشور با رضایت به‌فروش رسانده و رضایت مشتریان را جلب کند.

 

چرا کاشی پرسپولیس؟

تنوع تولید کاشی و سرامیک در ایران به شدت زیاد است و در اکثر شهرهای بزرگ کارخانه‌های متعددی تولیدات انبوه انجام می‌دهند. به‌همین سبب مشتری همیشه به ویژگی و کیفیت در هنگام خرید کاشی توجه می‌کند، زیرا به مدت بسیار طولانی استفاده خواهد شد.

از ویژگی‌های کاشی پرسپولیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز در تولید
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت
  • وجود تنوع در محصولات از نظر رنگ، طرح و ابعاد
  • تولید زیرنظر متخصصان و کارشناسان مجرب و استفاده از مشاوره کارشناسان اروپایی

 

 

انواع محصولات کاشی پرسپولیس

از کاشی پرسپولیس در محیط‌های داخلی می‌توان به‌عنوان کاشی آشپزخانه، کاشی سرویس بهداشتی، کاشی دیوار استفاده کرد و در محیط‌های خارجی در حیاط، پارکینگ و نما مورد استفاده قرار می‌گیرد. فقط به این مورد باید توجه کنید که هر کدام کاشی و سرامیک ویژگی‌های خاص خود را برای هر مکان دارد و کاربرد آن‌ها متفاوت می‌باشد، پس به توضیح تفاوت کاربرد هر نوع از کاشی‌ها بپردازیم:

کاشی کف پرسپولیس:

همانطور که مشخص است از کاشی کف برای کف انواع محیط‌ها استفاده می‌شود که بستگی به محیط داخلی، خارجی یا محل استفاده از کاشی‌های مات یا براق در رنگ و ابعاد متفاوت نسبت به محل استفاده به‌کار گرفته می‌شود.

کاشی کف پرسپولیس با خاک رس پخته می‌شود و به همین دلیل دارای مقاومت بالا در برابر فشار و سایش می‌باشند و همچنین ضد رطوبت هستند. کاشی‌های کف پرسپولیس در سطح‌های متفاوتی تولید می‌شوند که عبارتنداز: مات، ترانس و پولیش که نسبت به محل استفاده باید انتخاب کنید.

 

کاشی دیوار پرسپولیس:

از کاشی دیوار برای دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی و نما می‌توان استفاده کرد. کاشی دیوار پرسپولیس دارای خواص فیزیکی پایدار و ضد لک هستند که نظافت آن‌ها هم آسان است. مخصوصاً در منازل نگهداریشان بسیار آسان بوده و تنها با آب و دستمال مخصوص تمیز می‌شوند.

اگر قصد کاشی دیوار پرسپولیس برای استفاده در نما را دارید از تولیدات کونیک که دارای جذابیت و زیبایی خاصی هستند می‌توانید خریداری کنید.

 

کاشی تزیینی پرسپولیس:

گاهی جهت زیبایی و دکوراسیون داخلی نیاز است از کاشی‌های تزیینی یا دکوراتیو برای کف یا دیوار استفاده کنید که در میان محصولات کاشی پرسپولیس، این نوع کاشی‌ها برای انواع سلیقه‌ها موجود می‌باشد.

 

محصولات کاشی پرسپولیس در نمایندگی‌های کاشی و سرامیک موجود می‌باشد که فروشگاه اینترنتی فلورا استیل یکی از بهترین فروشگاه‌های کاشی و سرامیک هست که بهترین برند ها را با مرغوب‌ترین قیمت به فروش می‎رساند. جهت کسب اطلاعات و خرید کاشی پرسپولیس می‌توانید با کارشناسان فلورا استیل در ارتباط باشید.