دکوراسیون داخلی منزل مدرن

همانطور که می‌دانید دکوراسیون داخلی منزل مدرن از اولویت‌های زندگیمان شده است و خانه منبع آرامش، استراحت همه ما است. سلامت ساختمان (از نظر استحکام ساخت) و زیبایی داخلی آن مهم و ضروری است. اگر اخیراً خانه‌ای جدید و تازه ساخت را خریداری کرده‌اید که و یا قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید یا بنا به دلایلی تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل خود گرفته‌اید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با تمامی مراحل بازسازی خانه‌های قدیمی و زیباسازی دکوراسیون منزل خود آشنا شوید.

نقش کاشی و سرامیک در دکوراسیون داخلی منزل مدرن:

کاشی و سرامیک از مهمترین مصالح در صنعت ساختمان هستند. کاشی و سرامیک نقش زیبایی در دکوراسیون داخلی منزل مدرن دارند. امروزه از پوشش‌های مختلفی برای کف و دیوار استفاده می‌شود و یکی از پرکاربردترین مصالح در ساختمان‌سازی کاشی و سرامیک است که در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، پاسیو، پارکینگ و سایر قسمت‌های ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هنگام انتخاب سرامیک برای دکوراسیون پذیرایی، آشپزخانه و حمام، نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

شما باید آنچه را که برای کف، دیوارها، سقف، حتی پرده‌ها و مبلمان انتخاب می‌کنید، تصور کنید. آن‌ها در کنار هم زیبایی بی‌نظیری را خلق می‌کنند و شما لذت حضور در آن محیط را احساس خواهید کرد. بنابراین طرح و رنگ سرامیک کف و دیوار مهم هستند.

برای بزرگتر نشان دادن فضا از کاشی ها و سرامیک هایی که طرح‌های ساده و شفافی دارند استفاده کنید و فقط در برخی قسمت‌ها برای زیبایی بیشتر از کاشی های طرح دار مانند سرامیک طرح پارکت استفاده کنید.

از طرفی برای محیط‌های بزرگ می‌توانید برخی از دیوارها یا حتی کف را با کاشی و سرامیک که طرح شلوغ‌تری دارند، بپوشانید. برای مثال در بعضی دیوارها از سرامیک طرح سنگ استفاده کنید. بنابراین استفاده از کاشی و سرامیک برای دکوراسیون داخلی منزل مدرن می‌تواند نقش اساسی و مهمی در زیباسازی محیط اطراف شما داشته باشد.

حتما باید از کاشی و سرامیک با مقاومت بالا و مقاومت در برابر فشار، گرما، سرما، رطوبت و همچنین شستشو و استفاده از مواد شوینده استفاده کنید. در این مورد سرامیک پرسلان توصیه می‌شود زیرا در برابر مواد شوینده، سایش و حتی آتش مقاومت بالایی دارد و می‌توان از آن برای کف و دیوارپوش استفاده کرد. این محصول جذب آب بسیار کمی دارد و در برابر یخ زدگی و سرمای شدید (برای استفاده در پارکینگ و حیاط) مقاومت بالایی دارد.

 

 

 

دکوراسیون داخلی منزل مدرن در آشپزخانه:

ابتدا مدل کابینت خود را برای آشپزخانه انتخاب کنید که کابینت‌های کلاسیک را ترجیح می‌دهید یا مدرن؟ پس از انتخاب رنگ و طرح کابینت، سرامیک دیوار  را خریداری کنید. رنگ کاشی ها معمولاً روشن و همخوانی با رنگ کابینت‌ها انتخاب می‌شود و فقط قسمت‌های خاصی با توجه به سلیقه مشتری در رنگ تیره‌تر و طرح متفاوت‌تر نصب می‌شود تا آشپزخانه جذاب‌تر به نظر برسد.

 

 

 

دکوراسیون داخلی منزل مدرن در سرویس بهداشتی:

سرویس بهداشتی یکی از بخش‌های اصلی هر خانه به حساب می‌آید. در گذشته شاید مکان و دکوراسیون این قسمت از خانه اهمیت چندانی نداشت اما اکنون فضا و تجهیزات این مکان بسیار مهم است. با انتخاب کاشی و سرامیک مناسب می‌توانید بهترین چیدمان را داشته باشید

در فضای سرویس بهداشتی و آشپزخانه به جز سرامیک کف، ست شیرآلات نیز باید با کیفیت‌ترین و مدرن باشند.
ست شیرآلات را در رنگ‌های طلایی، کرم و مشکی یا استیل موجود می‌باشند که با سایر لوازم جانبی و سرامیک دیوار هماهنگ می‌شوند.

یا در آشپزخانه با انواع مدل و طرح‌های سینک ظرفشویی، هود و گاز رومیزی می‌توانید راحتی برای آشپزی و خانه‌داری را کسب کرده و در عین حال زیبایی و دکوراسیون خاصی به منزل و آشپزهانه خود ببخشید.

تمامی متریال‌ها و مدل‌هایی که برای دکوراسیون داخلی منزل مدرن گفته شد در فروشگاه اینترنتی فلورا استیل موجود می‌باشد که با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌توانید تهیه کنید. پس از کسب اطلاعات بیشتر و خرید آسان با درخواستتان کارشناسان فلورا استیل نیز با شما در ارتباط خواهند بود.

زیبایی و کیفیت بالای متریال‌های منزل و یا محیط کارتان را با ما تجربه کنید…