کاشی سه بعدی

چند سالی است که به جای استفاده از کاشی های یکنواخت گروه جدیدی از کاشی ها به بازار فروش قدم گذاشته اند، این کاشی ها که با نام کاشی سه بعدی در بازار به فروش می رسند می توانند گزینه مناسبی برای استفاده در آشپزخانه، منازل، محل کار و… می باشد. این کاشی ها می توانند طبیعت را به منزل و محیط کار شما بیاورند. مناظری طبیعی جنگل و آکواریوم، مذهبی و … را در ابعاد مختلف مثلا در ابعاد 3/00 * 4/20 متر مربع برای اولین بار آماده عرضه به بازار می باشد. کاشی های سه بعدی گاهی ما را وحشت زده می کنند. به یکباره وارد اتاقی می شوید که احساس می کنید الان پایتان خیس می شود و یا اینکه ممکن است طعمه ی یک حیوان وحشتناک شوید. در سراسر دنیا کاشی سه بعدی آشپزخانه با طرح دریا و هم چنین زیر دریا طرفداران بسیاری دارد.

کاشی سه بعدی طرح دریا

کاشی سه بعدی

کاشی سه بعدی آشپزخانه

بی شک همه می دانند آشپزخانه، قلب هر خانه است به همین دلیل بهتر است برای دیزاین این مکان مهم از بهترین متريال استفاده شود. کاشی سه بعدی آشپزخانه جزو بهترین گزینه هایی است که می توان برای کفپوش آشپزخانه از آن استفاده کرد. در کنار آن می توان به زیبایی چشمگیری که توسط این کاشی ها ایجاد می شود نیز اشاره کرد. البته به یاد داشته باشید انتخاب کاشی سه بعدی آشپزخانه باید به گونه ای باشد که با دیگر المان ها همخوانی داشته باشد و از شلوغ شدن فضای شما جلوگیری کند.

برای دیدن محصولات کاشی تکسرام کلیک کنید.

انواع کاشی سه بعدی

کاشی های سه بعدی دارای سه نوع هستند که در بازار به فروش می رسند. و هرکدام طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه به بررسی هر سه نوع این محصول می پردازیم.

کاشی سه بعدی نوع اول

کاشی های معمولی همان نوع اول کاشی های سه بعدی هستند با این تفاوت که یک طرح سه بعدی با تکنولوژی چاپ دیجیتال بر روی آنها چاپ شده است. در حقیقت یک تصویر سه بعدی است که روی کاشی یا سرامیک چاپ شده است. کیفیت این نوع کاشی سه بعدی به جنس و نوع کاشی استفاده شده بستگی دارد. قیمت این نوع کاشی روناس از هر متر مربع 15 تا 150 هزارتومان شروع می شود.

پاشی سه بعدی با طرح جنگل

کفپوش آشپزخانه سه بعدی

کاشی سه بعدی نوع دوم

این نوع نیز همانند نوع اول می باشند با این اختلاف که به جای چاپ دیجیتال، از برچسب های اپوکسی یا برچسب سرامیک با روش پخت سوم برای ایجاد طرح استفاده شده است. که نسبت به نوع اول از خطای دید بیشتری بهره می برند و از زیبایی و جلوه بیشتری برخوردارند. نسبت به نوع اول دارای طرح های متنوع تر و بزرگتر می باشد و از خطای دید بیشتری بهره می برند و نسبت به نوع اول کمی زیباتر و با جلوه تر به نظر می رسند. اما عیب این دسته آنست که از مقاومت سایشی کمتری نسبت به نوع اول و سوم برخوردارند. قیمت کاشی های سه بعدی نوع دوم هر مترمربع 300 هزار تومان شروع می شود که البته نسبت به نوع سوم کاشی سه بعدی قیمت مناسب تری دارد.

برای دیدن قیمت سرامیک کف مات کلیک کنید.

[accordion title=”سوالات متداول شما “]

[accordion-item title=”آیا انتخاب کاشی سه بعدی برای آشپزخانه مناسب است؟”]

همانطور که میدانید انتخاب کاشی و سرامیک کاملا سلیقه ای است و بستگی به سلیقه شما دارد که از چه نوع کاشی و یا سرامیکی برای دیزاین آشپزخانه استفاده کنید. اما به علت شلوغ بودن فضای آشپزخانه و وجود کابینت و لوازم دیگر بهتر است از المان های ساده و خلوت استفاده کنید. به این ترتیب اگر قصد انتخاب و خرید کاشی سه بعدی برای آشپزخانه را دارید از انواع ساده و با طرح های خلوت آن استفاده کنید تا فضای آشپزخانه شما شلوغ نشود.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”طرح های کاشی سه بعدی چگونه است؟”]

طرح های کاشی سه بعدی بسیار زیاد است و شما می توانید هر کدام از طرح های آن را انتخاب کنید. طرح هایی مانند طرح های طبیعت، دریا، آبشار و یا حتی طرح های حیوانات از جمله طرح هایی هستند که می توان از آن ها به عنوان کاشی سه بعدی آشپزخانه استفاده کرد.

[/accordion-item]

[accordion-item title=”آیا کاشی آشپزخانه قابل شستشو است؟”]

کاشی ها قابل شستشو هستند و می توان آن ها را با آب و مواد شوینده شست. اما به طور کلی استفاده از سرامیک برای فضا هایی که در معرض رطوبت هستند بهتر است.

[/accordion-item]

[/accordion]

ارتباط با ما

کاشی سه بعدی نوع سوم

در این گروه از کاشی سه بعدی از روکش شیشه برای ایجاد خطای دید و هم چنین زیبایی بیشتر استفاده می شود. عیب این نوع کاشی های سه بعدی آن است که در مجاورت آب بسیار لغزنده هست. چون سطح آنها از شیشه تشکیل شده است و عیب دیگر این نوع کاشی ها قیمت بالای آن است. قیمت این کاشی های سه بعدی از هر متر مربع 500 هزار تومان شروع می شود.

کاشی آشپزخانه سه بعدی با طرح مار

کاشی آشپزخانه سه بعدی

مزایای کاشی سه بعدی

  1. کاشی های سه بعدی ضد اسید، ضد خش، دارای دوام و کیفیت رنگ بالا، ضد تابش خورشید و ضد یخ می باشند و به آسانی می توان برای نمای خارجی ساختمان نیز از آن استفاده کرد.
  2. دارای رزولوشن بسیار بالایی بوده و با پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های دیجیتال تولید می شوند.
  3. وقتی از فاصله ی دور به سطح صاف این کاشی ها نگاه کنید، طرح ها به صورت عمق دار و برجسته به نظر می آیند.
  4. طبق استانداردهای جهانی برش خورده و سطح کریستالی آن ها نیز با بهترین دستگاه ها پولیش می شوند که این کار باعث ایجاد ظاهری گیرا و فوق العاده صاف و براق می شود.
  5. کاشی های سه بعدی در طرح ها و نقش های متنوعی تولید می شوند و پس از اجرا، زیبایی محیط را دو چندان می کنند.

برای دیدن قیمت سرامیک اسلب کلیک کنید.

معایب کاشی سه بعدی

همانطور که دیدید کاشی سه بعدی طرح های بسیار زیبایی برای آشپزخانه دارد و شما می توانید هر‌کدام از این طرح ها را متناسب با سایر المان های آشپزخانه خود انتخاب کنید. شاید تنها ایراد این متریال نوظهور را بتوان شلوغی بیش از حد آن دانست. فضای آشپزخانه به خودی خود شلوغ است و شما نباید این فضا را بیشش ز اندازه شلوغ کنید. اگر قصد استفاده از کاشی سه بعدی برای فضای آشپزانه را دارید باید این کار را با احتیاط انجام دهید. زیرا انتخاب نادرست طرح های این متریال باعث میشود فضای شما شلوغ شود و پس از مدتی دوست داشته باشید این کاشی ها را تغییر دهید.

برای دیدن محصولات کاشی ایفا کلیک کنید.

انواع کاشی سه بعدی ترسناک

کاشی سه بعدی

کاشی سه بعدی

کاشی سه بعدی

کاشی سه بعدی

کاشی سه بعدی

انواع کاشی سه بعدی آشپزخانه

کاشی سه بعدی

کاشی سه بعدی

کاشی سه بعدی

انواع کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی

کاشی سه بعدی

برای خرید کاشی دستشویی کلیک کنید.

سخن آخر

در انتها لازم است بگوییم اگر شما هم به فکر یک آشپزخانه زیبا و شیک هستید، استفاده از کاشی سه بعدی آشپزخانه را فراموش نکنید. زیرا با استفاده از این نوع کاشی شما می توانید جلوه ای زیبا به آشپزخانه خود ببخشید. اگر در مورد این متریال نیاز به مشاوره دارید با همکاران ما در فلورا استیل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.