کاشی و سرامیک اصفهان

ایران از ابتدای تمدن صاحب فرهنگی اصیل و هنری بوده است، همانطور که به تمامی آثار باستانی این سرزمین توجه کنید نقاشی‌ها، کاشی‌ها و طراحی‌های بسیار حیرت‌انگیزی را مشاهده خواهید کرد. در میان تک به تک شهرهای ایران، اصفهان نمونه‌ای بارز از هنر ایرانی است در مساجد، خانه‌های قدیمی و… این شهر کاشی کاری‌های بسیار زیبایی کار شده است که شهرت جهانی دارند.

به‌همین دلیل ایرانیان از ابتدا به زیبایی محیط علاقمند بوده و همیشه بهترین متریال‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند. یکی از موارد در دکوراسیون داخلی یا حتی خارجی کاشی و سرامیک می‌باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با کاشی و سرامیک اصفهان آشنا کنیم.

کارخانجات کاشی و سرامیک اصفهان از مشهورترین و بزرگترین پخش کنندگان کاشی و سرامیک در سرتاسر کشور و حتی خاورمیانه می‌باشند. دلیل مشهوریت این کارخانجات استفاده از مجهزترین دستگاه‌های تولیدی با کیفیت و تنوع بسیار بالا هست.

انواع کاشی و سرامیک اصفهان

اگر قصد خرید کاشی و سرامیک اصفهان را دارید، شما انواع سرامیک کف، سرامیک دیوار، سرامیک نما، سرامیک استخری، کاشی بین کابینتی، کاشی حیاط، سرامیک نما و… را در بازار اصفهان می‌توانید بیابید. از آنجایی که مهمترین فاکتورها برای خرید کاشی و سرامیک جنس، نوع، طرح، رنگ، ابعاد و درجه کیفی آن می‌باشد، باید اینطور گفت که کاشی و سرامیک اصفهان دارای این ویژگی می‌باشند:

  • کاشی و سرامیک اصفهان در هر نوع کیفیت، ابعاد، اندازه از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر شکستگی و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • کاشی و سرامیک اصفهان به هیچ وجه رطوبت را جذب نمی‌کند، به خصوص با لعاب‌های ضخیم‌تر که برای مناطق با رطوبت بالا مانند حمام و آشپزخانه طراحی شده است.
  • کاشی و سرامیک اصفهان در هر منطقه جغرافیایی و در هر فصلی قابل استفاده است زیرا در اثر تغییرات دما ترک نمی‌خورد.
  • سطح صاف و یکدست کاشی و سرامیک اصفهان نظافت را آسان کرده و جلوه زیبایی به محیط می‌بخشد.

 

 

لیست کارخانجات کاشی و سرامیک اصفهان

 

  • کارخانه کاشی مرجان اصفهان

کاشی مرجان با بیش از 30 سال سابقه در صنعت تولید سرامیک توانسته است با استفاده از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین ماشین‌آلات صنعت و تولید کاشی و سرامیک نوآوری‌های جدیدی را در این صنعت ایجاد کند: کاشی‌های پرسلان (بدنه سفید) مات، پولیش و نیمه‌پولیش، کاشی‌های دکوراتیو و لوکس، کاشی‌های ضد اسید صنعتی با سایزهای متنوع و مطابق با استاندارد ISO 13006 می‌باشد.

 

  • کارخانه کاشی نایین

کاشی نایین بیش از 15 سال تجربه در ساخت کاشی و سرامیک دیوار و کف با طرح‌های باکیفیت و زیبا دارد. محصولات کاشی نایین شامل کاشی‌های پرسلان (بدنه سفید) با انواع لعاب‌های مات، براق و پولیش خورده، کاشی‌های دکوراتیو و لوکس کاشی‌های مقاوم در برابر اسید با کاربردهای صنعتی و کلیه این محصولات مطابق با استاندارد بین المللی ISO 13006 تولید شده و برای نصب در کلیه فضاهای سرپوشیده و باز با کاربری مسکونی، تجاری و صنعتی مناسب می‌باشد.

 

  • کارخانه کاشی آسیا

کاشی آسیا فعالیت خود را در سال ۱۳۷۹ با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون متر مربع کاشی و سرامیک آغاز کرد.

 

  • کارخانه کاشی تکسرام

کاشی تکسرام در سال 1374 کار خود را آغاز کرد و با استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای توانست گواهینامه بین المللی ISO و سایر عناوین را دریافت کند.

 

  • کارخانه کاشی راک اصفهان

کاشی راک یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران است. علاوه بر این، کارخانه راک سرامیک سالانه بیش از 10 میلیون متر مربع کاشی در 16 کارخانه برتر خود در امارات متحده عربی، هند، بنگلادش و ایران تولید می‌کند. طراحی و رنگ‌آمیزی کارخانه کاشی و سرامیک در اصفهان راک به گونه‌ای است که برای هر سلیقه مشتری محصول تولید می‌کند.

 

  • کارخانه صبا کاشی

تولیدات صبا کاشی در کاشی و سرامیک بسیار گسترده است و محدود به اندازه نیست.

 

  • کارخانه کاشی نیلو اصفهان

کاشی نیلو فعالیت خود را از سال 1356 به عنوان اولین تولید کننده کاشی کف آغاز کرد. از دیگر محصولات این مجموعه کاشی کف و دیوار، پرسلان لعاب‌دار، پرسلان نانو شده، پرسلان پولیش شده، پرسلان ضد اسید می‌باشند.

 

  • کارخانه کاشی اصفهان

کاشی‌های اصفهان به دلیل کیفیت بالا و خلاقیت در ارائه طرح‌های متنوع و زیبا، بهترین کاشی و سرامیک دیوار و کف محسوب می‌شوند.

 

  • کارخانه کاشی نگار اصفهان

کاشی سرام نگار در سال ۱۳۷۱ توسط متخصصان ایرانی و اسپانیایی در صنعت کاشی و سرامیک تاسیس شد. این شرکت با متخصصین مجرب و با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های کشور اسپانیا، شروع به فعالیت در صنعت پخت سوم و تولید کاشی‌های تزیینی کرد و به یکی از سومین واحدهای تولیدی پخت سوم در کشور تبدیل شد. سپس پس از سال‌ها تولید محصولات با کیفیت به مقدمات توسعه و خرید ماشین‌آلات پیشرفته ایتالیایی در سال 1390 تولید انبوه محصولات کاشی دوپخت را آغاز کرد.

 

  • کارخانه کاشی نگین اصفهان

کارخانه کاشی نگین اصفهان با استفاده از ماشین‌آلات و تکنولوژی روز ایتالیایی تولید می‌شود. این شرکت در سال 1395 با راه‌اندازی خط تولید کاشی‌های 20*20 و 25*25 فعالیت خود را گسترش داد.

 

  • کارخانه کاشی کاوه اصفهان

کارخانه کاشی کاوه در سال 1379 با هدف تولید کاشی و سرامیک مناطق مسکونی و تجاری، مراکز ورزشی، نماهای داخلی و خارجی، مراکز خرید و نمایشگاه ها و … در ناحیه صنعتی اصفهان افتتاح شد. تمامی مواد اولیه مورد استفاده در این کارخانه از بهترین مواد معدنی طبیعی کشور تهیه می‌شود.

 

  • کارخانه کاشی ارس

کاشی ارس در سال 1391 با سرمایه‌گذاری مشترک فعالان صنعت کاشی و سرامیک در اصفهان برای تولید کاشی دیواری تاسیس شد. کاشی‌های کف و پرسلان با استفاده از ماشین‌آلات صنعتی مدرن و تکنیک‌های مدرن اروپایی تولید می‌شود.

 

  • کارخانه کاشی سپاهان

خط تولید سارا کاشی سپاهان در فروردین 1386 آغاز به کار کرد. محصولات این شرکت شامل کاشی کف در سایزهای 33*33 – 40*40 – 50*50 – 60*60 – 30*60 – 60*90 – 30*90 – 15*90 می‌باشد و به کشور عراق نیز صادر می‌شود.

 

 

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم بازار بزرگ عمده کاشی و سرامیک اصفهان از متنوع‌ترین بازارهای کاشی و سرامیک در ایران می‌باشد که بازار پل تمدن، شریف واقفی و ایران سرام جز این بازارهای بزرگ عمده فروش اصفهان می‌باشد.

ولی در این میان فروشگاه اینترنتی فلورا استیل تمامی برندها و محصولات کاشی و سرامیک اصفهان را با همان قیمت عمده اصفهان به فروش می‌رساند. به سادگی و بدون رفت و آمد، خرید خود را اینترنتی با خیالی آسوده انجام دهید.