همه ما با کاربرد وسیع کاشی و سرامیک آشنا هستیم و می دانیم کاشی و سرامیک از بهترین و پر کاربرد ترین متریال ها در صنعت ساختمان سازی است.

با پیشرفت همه روزه علم و گسترش تولیدات، کمپانی ها به دنبال تولید محصولات جدید و با کیفیت هستند تا بتوانند نیاز های جدید مشتری را پاسخ دهند. کمپانی های سازنده کاشی و سرامیک نیز از این روند عقب نمانده اند و محصولی جدید در دسته کاشی و سرامیک روانه بازار کرده اند به نام سرامیک پرسلان، که در ادامه با این محصول بیشتر آشنا میشویم.

همانطور که در دیگر مقالات ما اشاره شده، برند ایفا سرام یکی از برند های محبوب و با کیفیت کاشی و سرامیک ایرانی است. کمپانی ایفا سرام نیز به تازگی اقدام به تولید سرامیک ایفا پرسلان کرده است.

[accordion title=”سوالات متداول”]

[accordion-item title=”

کدام برند ایرانی سرامیک پرسلان تولید میکند؟”]

کمپانی ایفا سرام یکی از کارخانه های ایرانی است که سرامیک ایفا پرسلان را با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار کرده است. تنوع سرامیک ایفا پرسلان بسیار زیاد است و با نمونه های خارجی قابل رقابت است.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”

سرامیک پرسلان برای کف مناسب است؟”]

سرامیک پرسلان بسیار مقاوم است و در مقابل ضربه به هیچ عنوان خراب نمیشود. به همین جهت می تواند بهترین انتخاب برای کف هر محیطی باشد. اگر از طرفداران طرح های چوبی هستید بد نیست بدانید سرامیک ایفا پرسلان طرح لمینیت بهترین جایگزین برای کف پوش هایی با جنس چوب است.

[/accordion-item]

[accordion-item title=”

قیمت سرامیک پرسلان چقدر است؟”]

قیمت سرامیک پرسلان معمولا نسبت به سایر سرامیک ها بیشتر است چرا که از کیفیت بهتری برخوردار است. البته قیمت این کالا نیز مانند سایر کالا ها دائما در حال تغییر است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن ارائه داد، اما کمترین قیمت سرامیک پرسلان موجود در بازار 2،000،000 ريال است. به این موضوع توجه کنید که قیمت انواع خارجی این کالا بسیار بیشتر است.

[/accordion-item]

[/accordion]

طرح متفاوت سرامیک پرسلان

سرامیک عایق رطوبت پرسلان

همه چیز در مورد سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان نوع جدید محصولات در دسته سرامیک است که با وجود نو ظهور بودن اما بسیار محبوبیت دارد. یکی از دلایل محبوب بودن این نوع سرامیک به علت تنوع در طرح و رنگ های مختلف آن است. بطوریکه هرکس با هر سلیقه ای را می تواند راضی نگه دارد.

معمولا سرامیک پرسلان را به داوم و زیبایی میشناسند. سرامیک پرسلان نوع بهبود یافته سرامیک است و سازندگان سعی کرده اند معایب کاشی و سرامیک های قدیمی را در تولید این محصول رفع کنند.

سرامیک پرسلان دارای 2 نوع پولیش دار و لعاب دار است، که هر 2 این محصولات باعث میشود مقاومت سرامیک بهتر شود و با گذر زمان جلوه و زیبایی آن از بن نرود.

سرامیک پرسلان به علت ساختار خاص و ویژه ای که دارند و به علت نوع متریال به کار رفته در ساختار آن نسبت به رطوبت مقاوم اند و می توان از آنها در نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد.

سرامیک ایفا پرسلان

کمپانی ایفا سرام نیز همگام با سایر کارخانه های داخلی و خارجی اقدام به تولید سرامیک پرسلان کرده است. سرامیک ایفا پرسلان نیز مانند سایر محصولات این کارخانه مانند سرامیک ایفا سرام از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند با نمونه های خارجی رقابت کند. یکی از دلایلی که سرامیک ایفا پرسلان بسیار محبوب است و اکثر افراد اقدم به خرید آن میکنند علاوه بر کیفیت، قیمت آن است.

قیمت سرامیک ایفا پرسلان نسبت به نمونه های خارجی این محصول بسیار مناسب تر است. به این ترتیب برای خرید سرامیک پرسلان نیازی نیست هزینه های هنگفت بپردازید.

نصب سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان کف

مزایای سرامیک پرسلان

  • تنوع: شاید بتوان گفت بیشترین کیفیت در خانواده کاشی و سرامیک متعلق به سرامیک پر سلان است. تنوع طرح و رنگ در این محصولات بسیار زیاد است بطوریکه تمام سلیقه ها را پوشش میدهد و کمتر کسی هست که نتواند از بین مدل های مختلف آن طرح دلخواهش را پیدا کند.
  • عایق رطوبت: یکی از دلایلی که سرامیک پرسلان توانسته است محبوب شود و مورد استفاده قرار گیرد عایق بودن آن در برابر رطوبت است. این عایق بودن به علت مصالح به کار رفته در ساختار و مراحل تولید آن است. عایق رطوبت بودن به ما این اجازه را میدهد که از این نوع سرامیک در نقاط مختلف مانند سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ و در کل مکان هایی که با آب و رطوبت سرو کار دارند به راحتی استفاده کنیم.

به علت این ویژگی خاص از این نوع سرامیک میتوان در نمای خارجی ساختمان نیز استفاده کرد. استفاده از سرامیک ایفا پرسلان در مناطق مرطوب مانند شمال بسیار متداول است چرا که با وجود رطوبت بالا ساختار این سرامیک خراب نمیشود.

  • استحکام بالا: استحکام این نوع سرامیک به علت مواد اولیه به کار رفته در خط تولید آن بسیار بالاست. بطوریکه نسبت به فشار مقاوم است و معمولا با فشار های زیاد نیز ساختار آن خراب نمیشود، به عبارتی این سرامیک به سختی میشکند و از این بابت خیال خریدار راحت است که سرامیک ایفا پرسلان به سادگی نمی شکند.

شاید جالب باشد بدانید این استحکام نسبت به مواد شوینده و مواد شیمیایی هم وجود دارد و کاربرد این نوع سرامیک را هرچه بیشتر میکند. بیشتر بیمارستان ها برای پوشش کف سالن ها و اتاق ها از سرامیک ایفا پر سلان استفاده میکنند چون این نوع سرامیک ها مقاومت خوبی دارند و با گذشت زمان لعاب آنها از بین نمیرود و شستشوی آن بسیار راحت است.

سرامیک ایفا پرسلان

تنوع در طرح

معایب سرامیک پرسلان

مقاومت بالای این نوع سرامیک به علت مصالح به کار رفته در آن است و همین مصالح باعث میشود این سرامیک وزن بالایی داشته باشد و نصب آن سخت باشد. یکی دیگر از معایب سرامیک پرسلان قیمت بالای آن نسبت به دیگر انوع کاشی و سرامیک است.

سخن آخر

سرامیک پرسلان از انواع با کیفیت و مرغوب سرامیک است. تنوع در دسته این محصولات بسیار زیاد است و شما می توانید به راحتی طرح و رنگ مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. این نوع سرامیک مقاومت خوبی نسبت به رطوبت دارد و می توان با خیال راحت در مناطقی مانند حمام یا سرویس بهداشتی از آن استفاده کرد.