با اندگی نگاه به اطراف و توجه بیشتر در می یابیم که بیشترین متریال به کار رفته در اطراف ما و در ساختمان ها کاشی و سرامیک است. نوع استفاده از این مصالح به گونه ای نیست که بخواهیم هر سال آن ها را تعویض کنیم. پس باید سعی کنیم در انتخاب اول بهترین برند و با کیفیت ترین نوع کاشی را استفاده کنیم، تا هم فضا ما دارای جلوه زیبایی باشد و هم استحکام لازم را داشته باشد.

یکی از بهترین برند های کاشی و سرامیک موجود در بازار، برند ایفا سرام است. برای خرید این برند لازم است نمایندگی های این برند را بشناسید. در این مقاله قصد داریم بهترین نمایندگی کاشی ایفا سرام را به شما معرفی کنیم.

[accordion title=”سوالات متداول”]

[accordion-item title=”

آیا کارخانه ایفا سرام فقط در تولید کاشی فعال است؟”]

خیر. کارخانه ایفا سرام، کارخانه ای بسیار گسترده است. هم از نظر نیروی کار انسانی و هم از نظر تجهیزات و ماشین آلات. به همین جهت محصولات گوناگونی مانند کاشی، سرامیک، باند و قرنیز تولید میکند. بد نیست بدانید تمام این محصولات از کیفیت خوبی برخوردار هستند و قابل رقابت با برند های اروپایی هستند.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”

آیا می توان محصولات ایفا سرام را مستقیم از کارخانه تهیه کرد؟”]

کارخانه ایفا سرام مدتی است اقدام به اعطای نمایندگی کرده است و به این ترتیب شما محصولات ایفا سرام را نمی توانید به طور مستقیم از کارخانه خریداری کنید. برای خرید این محصولات باید به نمایندگی های مجاز کارخانه ایفا سرام مراجعه کنید. شرکت فلورا استیل یکی از نمایندگی های معتبر برای خرید کاشی ایفا سرام است. این نمایندگی دائما در حال تکمیل کردن محصولات است و شما با هر سبک و سلیقه ای که باشید حتما یکی از طرح های کاشی ایفا سرام موجود در شرکت فلورااستیل را خواهید پسندید.

[/accordion-item]

[accordion-item title=”

چه نوع کاشی مناسب سرویس بهداشتی است؟”]

کاشی هایی که نسبت به آب عایق باشند و اجازه ندهند آب به پشت کاشی نفوذ پیدا کند، جزء بهترین نوع های کاشی برای سرویس بهداشتی است چرا که رطوبت باعث میشود بعد از مدتی کاشی شل شود و مقاومت خود را از دست بدهد. همچنین وجود رطوبت باعث رشد و تکثیر باکتری در پشت کاشی میشود.

[/accordion-item]

[/accordion]

کاشی طرح سنگ

کاشی طرح سنگ ایفا سرام

برند ایفا سرام

برند ایفا سرام یکی از برند های با کیفیت تولید ایران است. این کارخانه با استفاده از ماشین آلات ایتالیایی و جدید ترین متد روز دنیا در صنعت کاشی و سرامیک اقدام به تولید کاشی و سرامیک کرده است. از موارد قابل ذکر این برند میتوان به دستگاه های چاپ دیجیتال اشاره کرد.

سرعت بالای چاپ دستگاه چاپ دیجیتال باعث میشود سفارشات به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده و به دست مشتری برسند. با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتان می توان طرح های زیبا و متنوعی تولید کرد و از همه نظر رضایت مشتری را جلب کرد. چرا که تنوع طرح و رنگ یکی از نکات مهم در هنگام خرید کاشی است.

مهندسین جوان، کار آزموده و جوان این کارخانه مهارت ویژه  ای در اداره کردن خط تولید و کنترل کیفیت محصولات دارند و به این ترتیب کیفیت این محصولات همواره حفظ میشود.

ظرفیت نیروی انسانی و خط تولید کارخانه این برند بسیار بلا است، به همین جهت این کارخانه قادر است بصورت همزمان محصولات کف، دیوار، پرسلان و دیگر محصولات را تولید کند.

کاشی سرویس بهداشتی

کاشی ایفا سرام سرویس بهداشتی

فروش برند ایفا سرام

در زمینه فروش برند ایفا سرام بسیار موفق ظاهر شده است. طرح و سایز متنوع، قیمت مناسب و کیفیت بالا همه و همه باعث شده رضایتمندی مشتریان از این برند بسیار بالا باشد. شاید جالب باشد بدانید فروش کارخانه ایفا سرام و فقط به داخل کشور محدود نمیشود و هم اکنون محصولات این کارخانه به بیش از 20 کشور صادر میشود.

نمایندگی کاشی ایفا سرام

همانطور که اشاره کردیم به علت کیفیت بالا و متنوع بودن این برند افراد مختلفی اقدام به دریافت نمایندگی محصولات این کارخانه در کشور کرده اند.

یکی از معتبر ترین نمایندگی های فروش کاشی ایفا سرام، شرکت فلورا استیل است. شرکت فلورا استیل با سابقه ای طولانی و درخشان در حوزه کاشی و سرامیک، چند سالی است که اقدام به فروش محصولات ایفا سرام کرده است و به این ترتیب هم کالایی با کیفیت به مشتری معرفی میکند و هم به صنعت تولید داخل کشور کمک شایانی میکند.

یکی از امکانات شرکت فلورا استیل امکان فروش اینترنتی محصولات ایفا سرام است. به این ترتیب در روزهایی که بهتر است در منزل بمانید تا از ویروس کرونا در امان باشید می توانید از طریق اینترنت طرح و سایز کاشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را به راحت ترین شکل ممکن خریداری کنید.

طرح جدید کاشی کف

کاشی کف ایفا سرام

البته پیشنهاد ما برای شما این است ابتدا با مشاورین و همکاران ما تماس بگیرید، راهنمایی های لازم را دریافت کنید. اگر سوال یا ابهامی دارید آن را بر طرف کنید و سپس اقدام به خرید اینترنتی کنید.

همکاران ما د تلاش اند شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند تا بتوانید خرید دلخواهتان را داشته باشید.

سخن آخر

با انتخاب برند ایفا سرام ما به شما این اطمینان را میدهیم که تا سال ها از انتخاب خود راضی هستید. شرکت فلورا استیل مفتخر است این برند تولید داخل را با نازلترین قیمت و با کمترین واسطه به دست شما مشتریان عزیز برساند.